מצעד הגאווה בחיפה (צילום: ראובן כהן)
מצעד הגאווה בחיפה (צילום: ראובן כהן)

מצעד הגאווה יתקיים ב-28 ביוני, תקציבו לא יקוצץ

מצעד הגאווה, שתקציבו יעמוד על 400,000 שקל, צפוי להיערך מצומת כרמליה בשדרות מוריה ועד לגן האם במרכז הכרמל, שם יתקיים האירוע המרכזי שיחתום את המצעד, אך ראש העיר עינת קליש רותם הורתה לבחון את האפשרות לקיימו בעיר התחתית. לאחר שבשנה שעברה השתתפו באירוע 15,000 צועדים, השנה מקווים המארגנים כי מספרם יגדל

פורסם בתאריך: 21.2.19 09:43

מצעד הגאווה החיפאי ה-13 יתקיים ב-28 ביוני, לאחר המצעד הירושלמי והמצעד התל אביבי. אתמול (רביעי) נערכה פגישת התנעה ראשונה של האירוע בהשתתפותם של מנכ"ל חברת אתו"ס יגאל זאבי, מפיק המצעד שי רזיאל שמשמש כמפיק הראשי של אתו"ס, מנהל האמנים יוסי ג'מאל, מנהל בית הקהילות לגאווה וסובלנות ארנון אלוש ומחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה תבור להט. לפי התכנון, המצעד צפוי להיערך בתוואי שבו הוא התקיים בשנתיים האחרונות – מצומת כרמליה בשדרות מוריה ועד לגן האם במרכז הכרמל, שם יתקיים האירוע המרכזי שיחתום את המצעד. עם זאת, ראש העיר עינת קליש רותם הורתה לבחון את האפשרות לקיים את המצעד בעיר התחתית. בשנה שעברה השתתף במצעד מספר שיא של 15,000 צועדים, והשנה מקווים המארגנים כי מספרם אף יגדל.

היום יתקבץ פורום חברי הקהילה הגאה בבית הקהילות ברחוב מסדה בהדר לפגישת שיתוף ציבור שזכתה לשם "שיתוף הקהילה", ובה יוכלו המשתתפים להציע רעיונות לקראת המצעד ואת שמות האמנים שלדעתם צריכים לקחת חלק באירוע המרכזי.

 

 

כמו בשנה שעברה, שבה הופיעה זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, גם השנה מתכננים המארגנים להביא אמנים מושכי קהל שאהובים על חברי הקהילה הגאה, כאשר על הפרק עומדות כמה אופציות שנבדקות על ידי ג'מאל. ובניגוד לשנה שעברה, נבדקת האפשרות לגייס נותני חסות כפי שקורה במצעד התל אביבי.

בניגוד לפרויקטים אחרים, קליש רותם לא קיצצה בתקציב המצעד שיעמוד שוב על כ-400,000 שקל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר