אבי בניהו (צילום: עופר וקנין)
אבי בניהו (צילום: עופר וקנין)

הופסקה עבודתו של היועץ האסטרטגי בניהו

ראש העיר עינת קליש רותם הפסיקה את עבודתו של היועץ האסטרטגי אבי בניהו לפני תום החוזה איתו. בניהו נשכר בשנת 2016 על ידי ראש העיר הקודם יונה יהב כדי לסייע במאבק במפעלים המזהמים במפרץ חיפה. בניהו: "אני מאחל לראש העיר הצלחה באתגרים הרבים העומדים בפניה"

פורסם בתאריך: 6.3.19 19:16

ראש העיר עינת קליש רותם הפסיקה את עבודתו של היועץ האסטרטגי תא"ל (במיל') אבי בניהו. באוקטובר 2016 שכרה עיריית חיפה את שירותיו של בניהו למתן שירותי ייעוץ אסטרטגי במאבק במפעלים המזהמים, במיכל האמוניה ובהרחבת הבנייה בשטח של מתחם בז"ן, וכן בסוגיות איכות סביבה אחרות. בניהו, לשעבר מפקד גלי צה"ל ודובר צה"ל, שבבעלותו משרד לייעוץ אסטרטגי ולניהול משברים, סייע בתחילה לעירייה שלא במסגרת מכרז, אך המשך ההתקשרות בין הצדדים התנהל לאחר שהוא זכה במכרז שפרסמה העירייה.

יצוין כי עם היוודע דבר העסקתו הושמעה ביקורת קשה נגד ראש העיר הקודם יונה יהב בטענה שהעירייה מממנת מכספי משלם המסים העסקה של גורם חיצוני ולא מסתפקת באגף הדוברות שלה.

 

 

לפי החוזה שנחתם בין הצדדים, בניהו אמור היה להיות מועסק עד לחודש מרץ 2019 עם אפשרות להארכת ההתקשרות בשנה נוספת. גורמים בעירייה טוענים כי עם כניסתה של קליש רותם ללשכת ראש העיר ביקש בניהו להיפגש איתה ולהציע לה ולאנשיה סיוע, אך לא זכה למענה. אחרי כמה ניסיונות נוספים מצדו לקבוע איתה פגישה, חזרו אליו גורמים מטעמה של קליש רותם והודיעו לו שהיא בחרה לא להאריך את חוזה ההתקשרות עמו ואף דורשת שיסיים את תפקידו לאלתר, וזאת לפי סעיף בחוזה שמאפשר היפרדות בהודעה מוקדמת של חודש. לפיכך הופסקה עבודתו של בניהו בחודש פברואר.

בניהו מסר בתגובה: "נעניתי בשעתו לפנייתו של מנכ"ל העירייה לשעבר גדי מרגלית להתגייס ולסייע במאבק שנראה לי חשוב וצודק. הצלחנו להגיע לכמה הישגים, אך הדרך היא עוד ארוכה. במסגרת עבודתי נחשפתי מקרוב לעיר מדהימה שהתאהבתי בה ובאנשיה. אני מאחל מקרב לב לראש העיר הצלחה באתגרים הרבים העומדים בפניה".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אצל יהב בזבזו מליונים על ייעוץ פיקטיבי

    גדי מרגלית המושחת דאג לג'וב בתשלום עתק לחברו הטוב אבי בניהו. מישהו תמים ולא מבין איך פעל תמנון השחיתות בלשכת יהב??

  2. יוסי

    ככה צריך לעשות! לזרוק אותו בלי סנטימנטים!!!! סוף סוף, יש לנו ראש עיר חגורה שחורה.. לתת לו בומבה בראש בלי רחמים!

  3. קליש\אה

    עם כל הכבוד, למה בברוטליות? עשה עבודה, תמשיכי מאיפה שהפסיק ותתקני, לא צריך לחתוך, זה בנאדם

  4. יוסי מורג

    האינטואיציה שלי דווקא אומרת(אבי בניהו מבכירי הדוברים החכמים במדינה) שקיימת אפשרות נוכח זיהויו במשך השנים וגם בשבועות האחרונים כחבר והתומך מספר אחת של גבי אשכנזי , שאבי גבאי ביקש מקאליש שתזיז אותו…. לדעתי זה תשלום סביר כפוליטיקאית לגבאי על" תמיכתו " בה בבחירות המוניציפליות והלוואי תתפכח ממנו מהר כי האינטרסים של חיפה לא מסתדרים עם הנחיות ואישורים ממפלגת העבודה!

  5. תראו מי מדבר אדון מורג

    יוסי תמשיך לכתוב ספרי שירים אחרי השחיתות שלכם בחוצות המפרץ לקחת שטחי תעשייה להפוך לקניון ענק למשפחת שקשוקה ולהרוס ככה את העיר התחתית, ואז בחטצםה עוד להיות גם יועץ ליהב על שיקום העיר התחתית. אין טיפת בושה??? הרסתם את חיפה תרפו ותנו לנסות לתקן

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר