תחנת האוטובוס בשכונת נאות פרס
תחנת האוטובוס בשכונת נאות פרס

המאבק הצליח: תושבי נאות פרס יקבלו קו אוטובוס

בעקבות ההד הציבורי שעלה מהפרסום ב"כלבו - חיפה והצפון" על תלונותיהם של תושבי שכונת נאות פרס, אישר משרד התחבורה קו אוטובוס נוסף שייכנס לשכונה. מיום שישי יתחיל לפעול קו מס' 44 שייצא מטירת כרמל ויסיים את נסיעתו בגרנד קניון

פורסם בתאריך: 10.3.19 10:58

מאבקם של תושבי נאות פרס במשרד התחבורה להכנסת קו אוטובוס נוסף לשכונתם הצליח, ומיום שישי יתחיל לפעול בשכונה קו חדש מס' 44 שייצא מטירת כרמל בימים ראשון-חמישי בשעות 21:00-6:00 בתדירות של כל חצי שעה וביום שישי בשעות 15:00-6:00.

האוטובוס יעצור ליד האיצטדיון העירוני, בפינת הרחובות פנחס ואברהם רוטנברג והוד ובפינת הרחובות פנחס ואברהם רוטנברג ורחוב נתיב האור. משם ימשיך האוטובוס למרכז חורב ויסיים את נסיעתו בגרנד קניון. בכיוון ההפוך ייצא האוטובוס מהגרנד קניון בימים ראשון-חמישי בשעות 22:00-7:00 בתדירות של כל חצי שעה וביום שישי בשעות 16:00-7:00. הקו לא יפעל בשבת.

 

 

כפי שנחשף לפני כחודש ב"כלבו – חיפה והצפון", תושבי נאות פרס התלוננו בפני משרד התחבורה על כך שהוא הקצה להם רק קו אוטובוס אחד בתדירות נמוכה במיוחד בשעות העומס בדרכם לעבודה ובחזרה. כדי להגיע לכרמל או לעיר התחתית נאלצו תושבי השכונה לנסוע בשני אוטובוסים. בעקבות פנייתם אישר בשבוע שעבר משרד התחבורה את המלצת ועדת תחבורה ציבורית להקצות קו חדש שייכנס לשכונה. בוועדה חברים הממונה על התחבורה הציבורית במחוז חיפה מטעם משרד התחבורה, נציג מחלקת תנועה של עיריית חיפה, נציג אגף פניות הציבור בעירייה, נציג אגף תנועה בקואופרטיב אגד ונציג מצוות תוכנית אב לתחבורה של חברת הבת העירונית לתחבורה ותשתיות בניה יפה נוף.

יצוין שקו 44 ייתן מענה גם לתושבי טירת כרמל שעד עתה נאלצו להחליף אוטובוס בקניון חיפה כדי להגיע לכרמל או לנוה שאנן.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. ..דואגים לעשירים?

    תושבי נאות פרס הם ברובם עשירים מאד ,עובדים בהייטק וכו'.חלקם עם משכורות עתק 20,000 ומעלה,הם קנו דירות במחירים שאי אפשר לקלוט ,הם יכולים לממן לעצמם רכבים או לדאוג להסעות מאורגנות לילדיהם על חשבונם.
    במקום זה המדינה או הרשות מקצה להם אוטובוס.האם זה בא על חשבון הילדים העניים בשפרינצק,במחנה דוד,בהדרגה ובחטיבת כרמלי?
    שאלה חשובה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תחבורה ציבורית, כשמה כן היא. נכון שלכל משפחה שם, כמעט, יש 2 רכבים . עדיין יש גם ילדים ואוכלוסיה מבוגרת, כך שיש צורך בקו אוטובוס ציבורי

  3. בנימין נתניהו

    לילדים של קפרינצק, נווה דוד, וחטיבת כרמלי יש הרבה קווי. זה לא אחד על חשבון השני.
    תחבורה ציבורית מגיע לכולם

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תחבורה ציבורית איננה על חשבון המדינה או העירייה. אבל מי שרגיל ליילל ילל גם כשאין צורך זו התרבות זו ההתנהגות הרגילה זה ההרגל.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כעת השיגו דירי טירת הכרמל שיויון. יוכלו להגיע עד הגרנד קניון ישירות.חיים.

  6. מוטי מנאות פרס

    יופי, זה מבורך והכרחי.
    השכונה הכי טובה ונוחה בחיפה

  7. יחסכו את הדלק לקנות עוד דירה במזומן?

    לא ברור מי נתן את האישור לקו אוטובוס בנאות פרס,שכונה של עשירים,שחלקם אף קנו את הדירה להשקעה ואינם תושבי חיפה.
    ואם האוטובוס ניתן על חשבון הילדים של הדר ושפרינצק זה באמת לא בסדר.צריך לחקור את הנושא אם יש בו "קייס" ולבטל את האוטובוס לטובת תושבים עניים ומבוגרים השכונות החלשות של חיפה ויש כאלה רבות.

  8. החלטה לא צדקית לדעתנו

    במקום לדאוג לילדים והקשישים המסכנים והחרדים שנאלצים לרדת מויז'ניץ או מרשי או ממונטיפיורי עד לתחנת אוטובוס,ולדאוג לאוטובוס לאתיופים המסכנים בחטיבת כרמלי,או לתושבי כבביר שנוסעים לרוב בשכונתית דחוסה של אגד, דואגים למי? לעשירים שרובם מחזיקים רכבים מפוארים ודירה ששווה לעיתים פי 3 וגם 4 מהמחיר בשכונות הרגילות של חיפה.זה צדק??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר