סצנה מתוך "הכלה מאיסטנבול"
סצנה מתוך "הכלה מאיסטנבול"

העירייה בודקת אפשרות להביא את "הכלה מאיסטנבול" לחיפה

לאחר שנחטפו כל הכרטיסים לשני המופעים של הטלנובלה הטורקית "הכלה מאיסטנבול" בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, בעיריית חיפה בודקים כעת את ההיתכנות של הבאת המופע גם לאיצטדיון העירוני

פורסם בתאריך: 11.3.19 11:48

שיגעון "הכלה מאיסטנבול" לא חמק מעיניהם של גורמים בעיריית חיפה, וזו בודקת בימים אלה את ההיתכנות של הבאת המופע לאיצטדיון העירוני. לאחר שהתבררו מימדי ההערצה בישראל לטלנובלה הטורקית החליטו שרית הפקות ובני מנשה להביא את כוכבי הסדרה להופעה בישראל ב-6 באפריל. בהופעה ישתתפו השחקן והזמר אוזג’אן דניז שמככב בסדרה כפארוק בוראן השרמנטי ו-20 נגנים, כאשר אורחת הכבוד תהיה אסלי אנבא שמככבת בסדרה כאשתו סורייה בוראן.

11,000 הכרטיסים שהוצאו למופע, שייערך בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, אזלו תוך יום אחד, ובעקבות הביקוש נפתחה מכירה למופע נוסף שיתקיים למחרת, ב-7 באפריל.

 

 

ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי רונית עקיבא, סמנכ"לית העמותה לתיירות ונופש חיפה, נפגשה עם שרית פרנקו משרית הפקות במטרה לבדוק את ההיתכנות של הבאת המופע גם לאיצטדיון העירוני.

פרנקו אישרה את הדברים ומסרה: "היתה לנו שיחה ראשונה אבל שום דבר לא נסגר. לא רק עיריית חיפה בודקת את זה אלא כל העיריות בארץ".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן

    מה קליש, אהבת את התוכנית אה? 😉
    מה דעתך להתעסק קצת עם הזיהום שהורג את ילדינו?
    רק שטויות ובריבים את יודעת לעשות…

  2. Who cares...

    אין ספק ידיעה חשובה חיונית ועם חדשות של ממש וגם בנושא בעל עניין לעתידנו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר