הזוכים בפרס הראשון בלוטו (צילום: מפעל הפיס)
הזוכים בפרס הראשון בלוטו (צילום: מפעל הפיס)

שני שותפים מחיפה זכו בפרס הגדול בלוטו

צמד חיפאים בשנות ה-30 לחייהם שעובדים כשכירים זכו בשמונה מיליון שקל בהגרלת הלוטו שנערכה במוצ"ש. "כל כך התרגשתי ששמתי את הטופס מתחת לכרית ולא ישנתי כל הלילה. בבוקר מיהרנו לבית מפעל הפיס", סיפר אחד מהשניים

פורסם בתאריך: 11.3.19 07:57

המזל האיר פנים לשני חברים חיפאים שנכנסו למועדון המיליונרים הישראלים והכל בזכות כרטיס לוטו שעליו הם שילמו 40.60 שקל. השניים זכו בפרס הגדול – שמונה מיליון שקל – בהגרלה שנערכה במוצאי שבת.

אתמול (ראשון) הגיעו השניים לבית מפעל הפיס כדי לקבל את הפרס, ולמרות שזהותם נשמרת בסוד, במפעל הפיס הודיעו כי הזוכים הם שני שותפים מחיפה בשנות ה-30 לחייהם שעובדים כשכירים. כבר שנים שהשניים ממלאים כרטיסי לוטו ביחד, ובשלוש השנים האחרונות הם הקפידו למלא את אותם המספרים. הפעם זה הצליח להם.

 

 

"במוצאי שבת בלילה נכנסתי לאתר הפיס וראיתי שיש זוכה", אמר אחד מהצמד, "נכנסתי לבדוק את הטופס והבנתי שזה אנחנו, לא האמנתי".

לאחר שבישר לשותפו את הבשורה המשמחת נכנסו השניים שוב לאתר כדי לבדוק שאכן בידיהם הכרטיס הזוכה. "כל כך התרגשתי ששמתי את הטופס מתחת לכרית ולא ישנתי כל הלילה. בבוקר מיהרנו לבית מפעל הפיס", סיפר הזוכה.

ולשאלת שמונה מיליון השקלים – מה הם יעשו עם הכסף? – סיפרו הזוכים המאושרים שבכוונתם לסגור את המשכנתה, לפתוח תוכניות חיסכון לילדים ואיך לא – גם להשקיע. "נמשיך למלא לוטו יחד. הביחד מביא לנו מזל", הבטיח אחד מהם.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר