רכבת ישראל (צילום: אליהו הרשקוביץ)
רכבת ישראל (צילום: אליהו הרשקוביץ)

אין אור בקצה המנהרה: גם הלילה תיעצר תנועת הרכבות

קווי הרכבת מחיפה לתל אביב ולנמל התעופה בן גוריון ומחיפה לכרמיאל יושבתו הלילה לצורך עבודות תשתית, וזאת לאחר שרק אתמול הודיעה חברת רכבת ישראל על חזרה לשגרה

פורסם בתאריך: 26.3.19 14:27

קווי הרכבת מחיפה לתל אביב ולנמל התעופה בן גוריון יושבתו הלילה (בין שני לשלישי) לצורך עבודות תשתית, וזאת לאחר שרק אתמול הודיעה חברת רכבת ישראל על חזרה לשגרה.

כזכור, ביום ראשון הודיעה הנהלת הרכבת כי היא מפסיקה את תנועת הרכבות בין נהריה לנתב"ג בלילות בגלל ליקויים בתשתית שנובעים מהעיצומים שאותם נוקט ועד העובדים. בהודעת הרכבת מהיום נכתב כי אמש החלה חטיבת התשתית של הרכבת בתיקון ליקויי המסילה, שבעטיו היא נאלצת להשבית שוב את הקו.

לפיכך, הרכבת האחרונה מתחנת חוף הכרמל לתל אביב ולנתב"ג תצא היום בשעה 22:43, והרכבת האחרונה מנתב"ג לחיפה תצא בשעה 20:35 ותגיע רק עד לתחנת חיפה מרכז השמונה בשעה 22:00. הרכבת האחרונה מנתב"ג לתחנת חיפה חוצות המפרץ תצא בשעה 18:35.

 

 

גם בקו חיפה-כרמיאל יחולו היום שינויים. הרכבת האחרונה מחיפה לכרמיאל תצא בשעה 19:57, והרכבת האחרונה מכרמיאל לחיפה תצא בשעה 20:30.

מהנהלת הרכבת נמסר כי תנועת הרכבות תחזור לסדרה מחר בשעה 5:00 בבוקר. ברכבת מדגישים כי ייתכנו שינויים נוספים בימים הקרובים כתוצאה מהצטברות ליקויים על המסילה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר