נמל חיפה (צילום: רמי שלוש)
נמל חיפה (צילום: רמי שלוש)

נמל חיפה זכה ב"אוסקר של הנמלים"

נמל חיפה זכה בפרס Navis בקטגוריה "תרומה לקהילה וללקוח". בתחרות השנה השתתפו 300 נמלים מרחבי העולם, ואת הפרס יחלוק הנמל עם הטרמינל של חברת DP World מדובאי

פורסם בתאריך: 27.3.19 20:24

נמל חיפה זכה בפרס Navis שנחשב לתחרות היוקרתית בעולם בתחום נמלי הים. תחרות זו מתקיימת אחת לשנה בסן פרנסיסקו בהפקה של חברת הטכנולוגיה הימית Navis. בתחרות השנה השתתפו 300 נמלים מרחבי העולם.

זו הפעם השנייה בארבע השנים האחרונות זוכה נמל חיפה בפרס בתחרות, שמחולקת לקטגוריות שונות. השנה זכה הנמל בקטגוריה "תרומה לקהילה וללקוח" שאותו הוא יחלוק עם הטרמינל של חברת DP World מדובאי. בנימוקי ועדת הפרס נכתב כי הוא מוענק על פיתוח והתאמה של מערכת ניהול המסופים (TOS) הממוחשבת שלו לעבודה מלאה עם מטען כללי (כל סוגי המטענים שאינם מכולות, כמו גרעינים, תפזורת, מכוניות, ברזל ועץ), הן עבור הפעילות בקו המים ובשטחי האחסנה, והן עבור הפעילות בשער המטענים החדש של הנמל. באופן זה, כך כתבה ועדת הפרס, נמל חיפה הזניק טכנולוגית את תחום פעילות המטען הכללי עבור כלל הלקוחות בענף זה, תוך הובלתם לשימוש דיגיטלי וללא נייר של כל הפעילות ולהגברת היעילות בעבודה.

 

 

את הפרס מטעם הנמל קיבל אורי רגב, יועץ לענייני מחשוב של הנמל ששימש עד לפני חודשים אחדים ראש אגף המחשוב שלו.

מנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן אמר בעקבות הזכייה: "מדובר בעוד הוכחה למצוינות של הנמל ולמחויבותו ללקוחות, שמצטרפת גם לממצאי ארגון ה-OECD שדירג את נמל חיפה כנמל הרביעי ביעילותו בעולם. זו הפעם השנייה בארבע שנים שאנחנו ניצבים על במת המנצחים ב'אוסקר של הנמלים', נמל ישראלי גאה, בין ענקי הטרמינלים בעולם. נמל ישראלי שמשנע כמיליון וחצי מכולות בשנה מול ענקים שמשנעים עשרות מיליוני מכולות בשנה".

 

אורי רגב בטקס קבלת הפרס (צילום: דוברות נמל חיפה)

אורי רגב בטקס קבלת הפרס (צילום: דוברות נמל חיפה)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר