פסנתר הבטון במרכז הכרמל (צילום: ראובן כהן)
פסנתר הבטון במרכז הכרמל (צילום: ראובן כהן)

פיל לבן במרכז הכרמל? פסנתר הבטון לא פועל

לפני כחודש דיווחו תושבים על כך שהפסנתר שהוצב במרכז הכרמל אינו פועל. מחברת אתו"ס האחראית על תפעולו הוסבר לפני כשבוע שמדובר בתקלה שתתוקן תוך זמן קצר, אך נכון לעכשיו התקלה לא תוקנה ועתידו של סמל השדרוג של מרכז הכרמל אינו ברור

פורסם בתאריך: 15.4.19 12:20

פסנתר הבטון שהוצב לפני כחצי שנה במרכז הכרמל כחלק מעבודות השיפוץ המאסיביות שבוצעו במקום אינו פועל כבר כמה שבועות. בשבוע שעבר פנה "כלבו – חיפה והצפון" בעניין ליגאל זאבי, מנכ"ל חברת אתו"ס האחראית על תפעולו של הפסנתר, שהוא אכן מקולקל ושהתקלה תתוקן בתוך זמן קצר. בבדיקה שערכנו היום (שני) התברר כי הפסנתר עדיין לא תוקן, הוא נעול באזיקון ולמעשה מושבת.

הפסנתר הוצב במרכז הכרמל ב-15 באוקטובר 2018. משקלו הוא 350 ק"ג, ומותקנות בו מערכות הגברה ובקרה מרחוק. הפסנתר אמור לעמוד לרשות תושבים המעוניינים לנגן בו בימים ראשון-חמישי בשעות 14:00-9:00 ו-16:00-19:00, בימי שישי בשעות 14:00-09:00 ובימי שבת בשעות 14:00-10:00 ו-22:00-16:00.

 

 

השקתו של הפסנתר התקיימה ב-22 באוקטובר 2018 והשתתפו בה דניאל סלומון ומעיין טל, תלמידת כיתה י"ב בתיכון רעות לאמנויות. מאז שהוצב משך הפסנתר תשומת לב רבה, ועוברים ושבים התיישבו מעת לעת לנגן בו. עיריית חיפה הציגה אותו כאחת מפסגות הפרויקט לשדרוג מרכז הכרמל, וסרטון שצילם עובד תברואה בעירייה ובו הוא מנגן בפסנתר הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. עם זאת, לדבריו של זאבי, אתו"ס קיבלה טענות מתושבים המתגוררים בבניינים הסמוכים על כך שעוצמת הצלילים של הפסנתר מפריעה להם, וכתוצאה מכך הונמך הווליום שלו.

בחלוף יותר משבוע מאז שהובטח כי הפסנתר יתוקן הפנה "כלבו – חיפה והצפון" לאתו"ס את השאלות אם התקלה נמשכת ואם העירייה מתכוונת להמשיך את פעולתו של הפסנתר ובאיזה מתווה. עד כה לא התקבלה כל תשובה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר