השריפה בדירה ברחוב אבן גבירול (צילום: דוברות שירותי הכיבוי)
השריפה בדירה ברחוב אבן גבירול (צילום: דוברות שירותי הכיבוי)

16 פצועים בשריפה ברחוב אבן גבירול (וידאו)

אדם אחד נפצע קשה, ארבעה בני אדם נפצעו בינוני ו-11 נפצעו קל בשריפה שפרצה בדירה בקומה השנייה בבית דירות ברחוב אבן גבירול בחיפה. בקומה שמעל לדירה שבה פרצה השריפה נלכדו אם וילדיה הקטנים שחולצו במה שהוגדר כ"דרמה של ממש". מהמשטרה נמסר כי סיבת השריפה היא ככל הנראה קצר חשמלי

פורסם בתאריך: 15.4.19 09:27

16 פצועים נפגעו הבוקר (שני) בדליקה שפרצה בדירה ברחוב אבן גבירול בחיפה. חמישה צוותי כיבוי הוזעקו לדירה בקומה השנייה מתוך ארבע, שמחלונותיה בקעו להבות עזות – עדות לבעירה מפותחת במקום. בקומה שמעל השריפה נלכדו כמה בני אדם, ובהם אם וילדיה הקטנים, שחולצו על ידי לוחמי האש במה שהוגדר על ידם "דרמה של ממש".

כוחות הכיבוי פרצו לדירה הבוערת, כיבו את השריפה ומנעו את התפשטותה לעבר שאר חלקי הבניין. מפקד המשמרת רב רשף רמי מרום אמר כי לוחמי האש חילצו קודם כל את הלכודים – כשמונה אנשים, ובהם האם וילדיה. סריקות מדוקדקות עדיין נערכות על ידי הכבאים, ומדוברות שירותי הכיבוי נמסר כי הושגה שליטה על האירוע.

 

 

 

מדוברות מד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים הגיעו למקום והעניקו טיפול רפואי ל-16 נפגעים. מדוברות בית החולים רמב"ם, שבו נקלטו 11 מהנפגעים, נמסר כי מדובר בפצוע קשה, ארבעה פצועים בינוני ובהם אם ושני ילדים והשאר פצועים קל. הפצועים סובלים מכוויות ומשאיפת עשן. הנפגעים פונו לבתי החולים רמב"ם ובני ציון.

חובש רפואת החירום במד"א אבי עבאדי ופאראמדיקית מד"א הודיה רוזה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אש חיה שיוצאת מהדירות, והבניין היה עפוף עשן סמיך. הכבאים חילצו דיירים שנלכדו ונפגעו. במקום היתה המולה גדולה. ראינו ילדים ומבוגרים שחולצו. גבר כבן 30 סבל מכוויות קלות בכל חלקי גופו ופניו היו מלאות פיח לאחר ששאף עשן רב. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לרמב"ם כשמצבו מוגדר קשה ויציב. אשה כבת 30 ושלושת וילדיה, בני 6-3, שאפו עשן רב ומצבם הוגדר בינוני. לאחר טיפול ראשוני פינינו אותם לרמב"ם".

מהמשטרה נמסר כי שוטרים פועלים להסדרת התנועה במקום וכי יחידת הזיהוי הפלילי אוספת ממצאים בשטח לבדיקת נסיבות הדליקה. לדברי המשטרה, על פי הממצאים עד כה נראה שסיבת השריפה היא קצר חשמלי.

 

זירת השריפה ברחוב אבן גבירול (צילום: דוברות איחוד הצלה במרחב כרמל)

זירת השריפה ברחוב אבן גבירול (צילום: דוברות איחוד הצלה במרחב כרמל)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר