המטוס "חיפה" עם האיור של סן פרנסיסקו (צילום: יוחאי מוסי)
המטוס "חיפה" עם האיור של סן פרנסיסקו (צילום: יוחאי מוסי)

הטיסה הראשונה של אל על לסן פרנסיסקו – במטוס "חיפה"

מטוס הדרימליינר בואינג 787 של חברת אל על, שנקרא בשם "חיפה", יחנוך את הקו הישיר החדש של החברה מנתב"ג לסן פרנסיסקו. טיסת הבכורה תיערך ב-13 במאי, והמטוס נבחר בשל הסכם הערים התאומות בין חיפה לסן פרנסיסקו

פורסם בתאריך: 28.4.19 16:17

מטוס הדרימליינר בואינג 787 של חברת אל על, שנקרא בשם "חיפה", קושט באיור של סן פרנסיסקו לרגל השקתו של הקו החדש של החברה לעיר. בשנת 1973 נחתם הסכם ערים תאומות בין חיפה לסן פרנסיסקו, והיא אחת מ-22 הערים התאומות של חיפה. טיסת הבכורה בקו לסן פרנסיסקו צפויה להיערך ביום שני, 13 במאי.

צדו השני של המטוס קושט באיור של לאס וגאס – יעד חדש נוסף של אל על שייפתח בחודש יוני. האיורים, שעוצבו על ידי המאייר שי ודל, עוטפים כמחצית משטח גוף המטוס. העיצוב המיוחד הותקן על ידי עובדי חטיבת תחזוקה והנדסה של אל על וצוות מומחים מחברת ADHETEC שהגיע במיוחד לארץ מצרפת.

 

 

באל על מציינים שפתיחתם של שני הקווים לארצות הברית היא חלק ממגמת הרחבת רשת הנתיבים של אל על, כאשר נוסף על הקווים לסן פרנסיסקו וללאס וגאס הכריזה חברת התעופה הישראלית על פתיחתם של שני קווים ישירים חדשים – האחד מנתב"ג לאורלנדו שיפעל בחודשים יולי ואוגוסט, והשני לשיקגו שיתחיל לפעול בחודש מרץ 2020.

מאל על נמסר כי ראש העיר עינת קליש רותם הוזמנה להשתתף בטקס ההשקה שייערך לפני הטיסה הראשונה לסן פרנסיסקו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר