הסלמה בדרום (צילום: אילן אסייג)
הסלמה בדרום (צילום: אילן אסייג)

עיריית חיפה פתחה קו אירוח למשפחות מהדרום

המוקד הטלפוני מחבר בין משפחות המעוניינות להתארח לבין משפחות חיפאיות מארחות ומספק מידע על פעילויות תרבות ופנאי שבהם תושבי הדרום יכולים להשתתף בחינם

פורסם בתאריך: 5.5.19 11:14

בעקבות הירי של מאות טילים על יישובי הדרום פתחה עיריית חיפה מוקד אירוח למשפחות ולילדים המתגוררים בדרום. ראש העיר עינת קליש רותם פנתה לתושבי הדרום ואמרה: "חיפה מחבקת אתכם. אתם מוזמנים להגיע אלינו, להתארח, לנוח וליהנות משגרה שקטה, בתקווה כי השגרה השקטה תחזור גם אליכם בקרוב".

המוקד הטלפוני מחבר בין משפחות המעוניינות להתארח לבין משפחות חיפאיות מארחות ומספק מידע על פעילויות תרבות ופנאי שבהם תושבי הדרום יכולים להשתתף בחינם. נוסף על כך, צוותים של פסיכולוגים ועובדים סוציאליים יעמדו לרשות המשפחות והילדים הזקוקים לתמיכה רגשית.

 

 

בעירייה הוחלט הבוקר (ראשון) על היערכות נרחבת לסיוע למשפחות הדרום, שבמסגרתה ירכזו מנהלי בתי הספר התיכוניים והיסודיים את רשימות המשפחות המעוניינות לארח משפחות מהדרום, צוותי אגף החינוך הונחו לפתוח את בתי הספר לשילוב ילדים במערכת החינוך אם יהיה צורך בכך, מוסדות התרבות והפנאי החלו בתכנון פעילות לקבוצות ולמשפחות, ואגף הרווחה ירכז את נושא המתנדבים והתרומות, בהתאם לצרכים. מספר הטלפון של מוקד האירוח הוא 1-700-507-002.

בתוך כך הודיעו גן החיות העירוני והמדעטק כי הם יפתחו את שעריהם לתושבי הדרום בחינם בהצגת תעודת זהות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר