מקבלי המענק של מינהלת החדשנות (צילום: מיכה בריקמן)
מקבלי המענק של מינהלת החדשנות (צילום: מיכה בריקמן)

מענקים של 175,000 שקל לשלוש חברות סטארט אפ

מינהלת החדשנות של החברה הכלכלית לחיפה העניקה לשלוש חברות סכום של 175,000 שקל כל אחת לטובת מחקר ופיתוח, כחלק מפעילותה לעידוד צמיחה כלכלית בעיר ולייצור מקומות עבודה

פורסם בתאריך: 13.5.19 10:22

שלוש חברות סטארט אפ הממוקמות בחיפה – Fast Apps, ויגור טכנולוגיות רפואיות ו-theDOCK – זכו במענק עירוני של 175,000 שקל כל אחת ממינהלת החדשנות של החברה הכלכלית לחיפה.

המינהלת מהווה גוף עירוני מרכז לתמיכה ביזמות מקומית ובחברות סטארט אפ באמצעות השקעות עירוניות. בסוף שנת 2018 פרסמה המינהלת הודעת קול קורא המיועדת ליזמים ולחברות סטארט אפ הממוקמות בחיפה, שלהם ניתנה אפשרות להגיש בקשות לקבלת תמיכה כספית עירונית לטובת מחקר ופיתוח. המהלך הוא חלק מפעילות המינהלת לעידוד צמיחה כלכלית בעיר ולייצור מקומות עבודה בתחומה. את המענק העירוני קיבלו נציגי שלוש החברות בטקס שהתקיים במטה החברה הכלכלית לחיפה.

 

 

סגן ראש העיר דוד עציוני, המשמש גם יו"ר החברה הכלכלית: "קידום יזמות חדשנית בחיפה היא מטרה ראשונה במעלה של החברה הכלכלית. הקמתה של מינהלת החדשנות, שאחראית על השקעות עירוניות בחברות סטארט אפ שבחרו בעיר חיפה כמקום מושבן, היא צעד חשוב בדרך לביסוס מעמדה של חיפה כמרכז הייטק מוביל".

מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף: "מינהלת החדשנות בחברה הכלכלית היא דגם ייחודי שבו עיר מביעה אמון בצמיחה של חברות טכנולוגיות שמפתחות מוצרים שישפרו את חיינו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר