התרסקות מטוס (צילום: Stringer, Reuters)
התרסקות מטוס (צילום: Stringer, Reuters)

המשטרה תערוך תרגיל המדמה התרסקות מטוס

במהלך התרגיל שיתקיים מחר בשעות 13:00-9:00 באזור שדה התעופה של חיפה ייתכנו קולות נפץ ועשן, וצפויים שינויים בהסדרי התנועה לפרקי זמן קצרים. המשטרה תעדכן במהלך היום לגבי צירי תנועה שייסגרו

פורסם בתאריך: 13.5.19 17:37

המשטרה בשילוב עם רשות שדות התעופה, עם עיריית חיפה ועם כוחות חירום נוספים יערכו מחר (שלישי) תרגיל המדמה טיפול בהתרסקות מטוס באזור חיפה. התרגיל המכונה "ניצוץ משמים" מדמה אירוע רב נפגעים כתוצאה מהתרסקות מטוס, לצד תרגול תרחישים נוספים כמו שריפה ודליפת חומרים מסוכנים.

במהלך התרגיל יתורגלו מהלכי הפיקוד והשליטה של משטרת ישראל תוך הפעלת כוחות רבים לשמירה על הסדר הציבורי, הסדרי התנועה ושלום הציבור וביטחונו.

 

 

התרגיל יתקיים בשעות 13:00-9:00 באזור שדה התעופה של חיפה, ובמהלכו תורגש תנועה מוגברת של ניידות משטרה, מסוקי משטרה, רכבי חירום והצלה לאורך הצירים, וייתכנו קולות נפץ ועשן של אמצעים פירוטכניים. נוסף על כך צפויים שינויים בהסדרי התנועה לפרקי זמן קצרים, בהתאם למתווה התרגיל.

משטרת ישראל מבקשת מציבור הנהגים להישמע להנחיות השוטרים. המשטרה תעדכן במהלך היום לגבי צירי תנועה שייסגרו ותמסור המלצות לתנועה בצירים חלופיים דרך אמצעי התקשורת. כמו כן ניתן להתעדכן באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה בטלפון שמספרו 110.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר