סיור בחיפה של ארגון StandWithUs (צילום: ארגון StandWithUs)
סיור בחיפה של ארגון StandWithUs (צילום: ארגון StandWithUs)

תגובה לשוברים שתיקה: StandWithUs יערוך סיור בחיפה

ארגון StandWithUs מארגן ביום ראשון סיור בחיפה המיועד לתיירים שהגיעו לארץ בעקבות האירוויזיון. הסיור מאורגן כתגובת נגד לסיורים שעורך ארגון שוברים שתיקה. מנכ"ל StandWithUs: "בזמן ששוברים שתיקה בוחרים להציג נקודת השקפה חד צדדית ופוליטית, אנו בוחרים להציג מצב פתוח וגלוי וכיצד ייראה העתיד בשלום ובביטחון לכל"

פורסם בתאריך: 16.5.19 12:09

ארגון StandWithUs מארגן ביום ראשון סיור בחיפה המיועד לתיירים שהגיעו לארץ בעקבות האירוויזיון. הסיור מאורגן כתגובת נגד לסיורים אשר עורך ארגון שוברים שתיקה, שהשלט שתלה בנתיבי איילון בתל אביב עורר השבוע סערה. StandWithUs הציב אתמול (רביעי) גם הוא שלט בנתיבי איילון שמזמין את התיירים לסיורים שעוסקים, לדברי הארגון, במציאות הישראלית, בביטחון, בדו קיום ובשלום.

הסיורים של StandWithUs ייערכו בחיפה, בגוש עציון ובעוטף עזה. הנסיעה לחיפה תצא מתחנת האוטובוס הסמוכה לתחנת הרכבת ארלוזורוב בתל אביב, והסיור יכלול ביקור בכנסיית סטלה מריס, פגישה עם נציגי הקהילה האחמדית, סיור בגנים הבהאיים ופגישה עם בן העדה הדרוזית בדלית אל-כרמל אייל חלבי,

"חיפה היא עיר מיוחדת מאוד, ולא היתה שאלה בכלל אם לכלול אותה בסיורים שלנו כי יש הרבה מה להראות בה", אומרת דוברת StandWithUs שני לוסקי לוי, "זו עיר שמציגה דו קיום ומרקם עשיר של תרבויות, ואת כל הדברים האלו צריך להראות. חיפה משקפת את הסלוגן שלנו – Dare to dream. חלומות מתגשמים כאן, יש פה קהילתיות"..

 

השלט של ארגון שוברים שתיקה (צילום: ארגון StandWithUs)

 

השלט של ארגון StandWithUs (צילום: ארגון StandWithUs)

 

 

יצוין כי ארגון StandWithUs מעביר סיורים בחיפה לכל אורך השנה, בין השאר לסטודנטים שמגיעים לארץ במסגרת פרויקט "תגלית". "המבקרים נדהמים ממגוון המסורות ומהרב גוניות שיש בחיפה", אומרת לוסקי לוי, "אנשים אומרים לנו 'זה סיור שכולם צריכים להשתתף בו', 'אף פעם לא הייתי בתוך מסגד עד עכשיו' או 'לא הכרתי את העדה הדרוזית'".

מנכ"ל StandWithUs בישראל מייקל דיקסון: "שוברים שתיקה עושים ניסיון נואש וציני להסיח את הרוח החיובית של האירוויזיון שמתארח בישראל כדי להשמיץ את ישראל. האמת היא שאין שתיקה לשבור. בזמן ששוברים שתיקה בוחרים להציג נקודת השקפה חד צדדית ופוליטית, אנו בוחרים להציג מצב פתוח וגלוי וכיצד ייראה העתיד בשלום ובביטחון לכל. אני בטוח שהתיירים ייהנו בישראל ויזכו לראות את החברה המגוונת והמיוחדת שלנו, וכיצד ישראל מהווה מגדלור של אור במזרח תיכון סוער".

 

סיור של ארגון StandWithUs בגנים הבהאיים (צילום: ארגון StandWithUs)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר