הופעה במועדון הביט (צילום: עדי לסרי)
הופעה במועדון הביט (צילום: עדי לסרי)

11 מורים מבית הספר למוזיקה של הביט זומנו לשימוע

בחברת אתו"ס הוחלט על שינויים במבנה הארגוני של מועדון הביט. סבסוד השיעורים בבית הספר למוזיקה של הביט יופסק, ו-11 מורים שמלמדים בו זומנו לשימוע לפני פיטורים שיתקיים ביום שני. יו"ר אתו"ס יעקב פינגולד: "הביט יהפוך להיות עסק שמניב ולא עסק שמסבסד"

פורסם בתאריך: 24.5.19 12:14

מועדון הביט, שפועל תחת אתו"ס – החברה העירונית לאמנות, תרבות וספורט – נמצא בעיצומו של הליך שינוי במבנה הארגוני שלו. ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי באתו"ס הוחלט שסבסוד השיעורים בבית הספר למוזיקה של הביט יופסק, ולפיכך זומנו 11 מורים שמלמדים בבית הספר לשימוע לפני פיטורים שיתקיים ביום שני.

יו"ר אתו"ס יעקב פינגולד: "אנחנו משנים את המבנה הארגוני של הביט מתוך כוונה לשפר אותו. הביט יהפוך להיות עסק שמניב ולא עסק שמסבסד. עד היום סבסדנו את השיעורים, ואנחנו לא מסבסדים אותם יותר. מי שרוצה ללמוד ישלם מחיר של שיעור רגיל".

 

 

מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי מסר בתגובה: "בבית הספר למוזיקה ביט משלמים התלמידים פחות מהעלות של הלימודים. המשמעות היא שכספי המסים שלנו נמסרים לקבוצה מצומצמת של לומדים, גם כאלה שמצבם הכלכלי מאפשר לשלם את המחיר הרגיל כמו במקומות אחרים. על כן החלטנו במקום לסבסד בכסף עירוני קבוצה מצומצמת של תלמידים, לאפשר לכל אחד ואחת מהמורים הקיימים ולעוד מורים רבים נוספים שרוצים ללמד בביט לשכור חדרי חזרות/לימוד לפי שעה, יום או חודש ולהמשיך ללמד עצמאית, בדיוק כפי שקורה למשל בבית מילר, בבית הכט או בכל מקום אחר. באופן הזה נוכל לאפשר ליותר מורים וליותר תלמידים ללמוד בביט. זה העיקר – להקים חממה של תלמידים בכל מקצועות המוזיקה שתמשיך ותיצור את הקאדר הבא של האמנים של ישראל, וכל זה מבלי לגרוע מאומה ממי שידו לא משגת לשלם את שכר הלימוד. לאלה, כפי שאנו נוהגים היום, נמשיך לסייע. כך עושים תרבות רחבה ומנגישים לימודי מוזיקה למקסימום האפשרי. ואגב, אין לזה שום קשר ל'רווחי'. כל הכוונה היא שימוש בכספי ציבור שכולנו משלמים לעירייה מתוך הנטו של הכסף שאנחנו מרוויחים באופן הכי שוויוני ולטובת רוב התלמידים. מה לא נכון בזה?".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פיינגולד תתעסק במגדל שלך עדיף

    יש אוירה שסוגרים את התרבות בעיר וגורמים נזקים.
    אפשר לחשוב שלחיפה יש 20 מועדונים כמו הביט?
    כספי המיסים שלנו נמסרים לילדים שיכולים לממן שיעורים? הם גם נמסרים ל5 סגני ראש עיר כשחיפה
    יכולה להסתדר עם 2 סגני ראש עיר בשכר ולממן בהפרש עוד 50 תלמידים בשיעורי מוסיקה בביט.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר