אילן מנור
אילן מנור

מנכ"ל שקמונה: "שוקל לסיים את תפקידי השנה"

אילן מנור, מנכ"ל החברה הממשלתית-עירונית שקמונה מאז שנת 2001. שלח מייל לחברי דירקטוריון החברה וכתב: "אני שוקל לסיים את עבודתי בחברה במהלך שנה זו. המועד והתנאים הנלווים יסוכמו בשיתוף ובהסכמה עם הדירקטוריון בראייה של טובת החברה"

פורסם בתאריך: 25.5.19 19:42

תדהמה בחברת שקמונה: מנכ"ל החברה אילן מנור הודיע כי הוא שוקל לסיים את תפקידו, שבו הוא משמש מאז שנת 2001. במייל ששלח אתמול (שישי) לחברי דירקטוריון החברה כתב מנור: "אני שוקל לסיים את עבודתי בחברה במהלך שנה זו. המועד והתנאים הנלווים יסוכמו בשיתוף ובהסכמה עם הדירקטוריון בראייה של טובת החברה. כמובן שאסייע ככל שאתבקש בהעברת התפקיד למי שייבחר".

שקמונה היא חברה ממשלתית-עירונית שהוקמה ביוני 1961 על פי החלטת הממשלה במטרה לחסל משכנות עוני מאזורי פינוי מוגדרים ולשקמם כדי לפתור את מצוקת הדיור בחיפה. לפי חלוקת הון מניות, שני שלישים מהן מוחזקות על ידי הממשלה ושליש על ידי עיריית חיפה. משנת 1972 הורחבו פעולות החברה ותפקידיה לתחומי אחריות אחרים ובהם טיפול בבעיות דיור מצוקה בכל מרחב שטח שיפוט של העיר בהתאם לקריטריונים הממשלתיים, וסיוע באמצעות משרד הבינוי והשיכון בנושא הטבת תנאי דיור של זכאים ונזקקים מעוטי יכולת.

 

 

כיום עוסקת החברה במתן זכאות ופתרונות דיור לתושבי העיר חיפה, בניהול הנכסים ובאחזקת הדיור הציבורי בחיפה ובניהול בתי דיור לגיל הזהב על פי חוזה ניהול עם משרד השיכון ובניהול מקבצי דיור, והיא מנהלת מעונות לסטודנטים בעיר התחתית, פרויקטים של בנייה ושיפוצים של מבני ציבור ואתרים ציבוריים, ופרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי העיר.

מנור מסר בתגובה ל"כלבו – חיפה והצפון": "ביום רביעי תתקיים ישיבת דירקטוריון, ואני מאמין כי מועד סיום עבודתי ושאר הדברים יסוכמו בה. מעבר לכך, אני מנוע מלהגיב".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר