הכרמלית (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
הכרמלית (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

הכרמלית מושבתת בגלל תקלה מכנית

תקלה ברשת המספקת חשמל לכרמלית גורמת להשבתתה מאז אתמול בערב. בהנהלת הכרמלית אומרים כי החלפים הדרושים לתיקון התקלה נמצאים במלאי וכי ההערכה היא שהשירות יחודש אחר הצהריים, אך לא מתחייבים על זמן מדויק

פורסם בתאריך: 3.6.19 11:45

פעילותה של הכרמלית מושבתת מאתמול (ראשון) בשעה 19:00 בגלל תקלה. בחברת הכרמלית עושים מאמצים לטפל בתקלה במטרה לחדש את השירות כבר אחר הצהריים, אך לא ממהרים להתחייב על המועד שבו יסתיים התיקון. מקור הבעיה הוא בתקלה מכנית במערכת שמזינה חשמל לכרמלית. מדובר במערכת שכוללת פסי צריבה ומברשות שסורקות את הפסים, כך שהרכבת מקבלת חשמל תוך כדי נסיעה. אתמול בערב נשבר חלק מהמערכת, וכתוצאה מכך השירות הופסק.

מנכ"ל הכרמלית אבישי הדר: "התקלה אירעה אתמול בערב, ומיד כשגילינו את הבעיה התחלנו לעבוד על התיקון. ההערכה שלנו היא שהטיפול בתקלה יסתיים אחרי הצהריים, אבל צריך להמתין ולראות. לאחר סיום העבודות תתקיים נסיעת מבחן ורק אז, אם הכל יהיה בסדר, נפתח את הכרמלית שוב לציבור".

 

 

הדר אמר עוד כי כל חלקי החילוף לתיקון התקלה נמצאים במלאי של הכרמלית, והוסיף: "אני ממליץ לציבור להתחבר דרך האתר שלנו למערכת המסרונים ובאופן הזה לקבל הודעה מתי תתחדש הפעילות".

האם אתם כבר יודעים ממה נגרמה התקלה?

"כן. אחד הפסים זז מהמקום וגרם נזק למערכת. הפס זז כתוצאה מרעידות של הקרונות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר