חובשים ופרמדיקים בבית הספר הבונים (צילום: דוברות איחוד הצלה)
חובשים ופרמדיקים בבית הספר הבונים (צילום: דוברות איחוד הצלה)

ילד נפצע קשה מנפילת ספרייה בבית הספר הבונים

ילד בן 7 נפצע בבית הספר הבונים בחיפה כתוצאה מנפילה של ארון ספרים. כוחות רפואה טיפלו בילד במקום והוא הועבר לבית החולים רמב"ם בניידת טיפול נמרץ כשמצבו מוגדר קשה והוא סובל מפגיעת ראש. מבית החולים נמסר כי הוא מורדם ומונשם

פורסם בתאריך: 5.6.19 15:02

ילד בן 7 נפצע היום (רביעי) באורח קשה בבית הספר הבונים בחיפה כתוצאה מנפילת ארון ספרים – כך דיווחה דוברות איחוד הצלה במרחב כרמל.

דורון שפיר, פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה: "ביחד עם חובשים נוספים שהגיעו ראשונים למקום הענקנו לילד טיפול רפואי ראשוני. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם, כשמצבו מוגדר קשה והוא סובל מפגיעת ראש".

משה אדלר, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, דיווח עוד כי בשל אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של האיחוד.

איל הלפמן, פרמדיק מד"א: "כשהגענו למקום ראינו ילד שסובל מפציעות ומחוסר הכרה. הילדים ששהו בכיתה הוצאו, והענקנו לו טיפול רפואי במקום שכלל מתן תרופות וסיוע נשימתי. העברנו אותו תוך המשך טיפול רפואי לניידת טיפול נמרץ של מד"א, ופינינו אותו לחדר הטראומה ברמב"ם כשהוא במצב קשה וסובל מחבלת ראש".

 

 

ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי פסיכולוגיות מהשפ"ח (שירות פסיכולוגי חינוכי) ונציגי עיריית חיפה נמצאים במקום ומשוחחים עם התלמידים ועם ההורים.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי הילד מטופל בחדר הלם, הוא מונשם ומורדם, ומצבו מוגדר בשלב זה קשה.

מהמשטרה נמסר כי שוטרים נמצאים במקום האירוע ובודקים את נסיבות פציעתו של הילד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר