החיץ בין בתי רחוב דניה לוואדי
החיץ בין בתי רחוב דניה לוואדי

תושבי דניה לעירייה: "נקו את שדה הקוצים שצמח פרא"

אבסורד מקומי: החיץ בין בתי רחוב דניה לוואדי, שהוכשר לצורך כניסה של כבאים במקרה של שריפה, התמלא בקוצים ובעשבים יבשים. דיירים פנו כבר לפני חודשיים לעיריית חיפה בבקשה לנקות את השטח אבל לדברי הסופר איל מגד "לא רואים באופק שום טרקטור לרפואה"

פורסם בתאריך: 12.6.19 08:04

ממשיכות להיערם תלונות של תושבים על הזנחה של פני העיר מבחינת ניקיון, ובפרט ניקיון של שטחי בר. קבוצת תושבים מרחוב דניה פנתה כבר לפני חודשיים לעיריית חיפה בבקשה לנקות את החיץ בין בתי הרחוב לבין הוואדי שלמרגלותיהם, שאמור לשמש למניעת התפשטות שריפות. התושבים טוענים כי הם פנו טלפונית הן למוקד העירוני והן למחלקה שאליה הופנו, אך ללא הועיל.

"איש לא התכחש לעובדה שיש צורך לנקות את שדה הקוצים שצמח פרא על שטח שבורא והוכשר לכניסה של כבאים במקרה הצורך, אבל הקיץ כבר כאן ולא רואים באופק שום טרקטור לרפואה או גננים עם קלשונים", אומר הסופר איל מגד, תושב הרחוב, "בעבר כבר נואשנו ואספנו כסף למימון פרטי של ניקוי השטח, אבל מאז שהוכשר החיץ ברור שהעירייה אחראית לתחזוק השטח ולפעולות המניעה". מגד מציין כי הקוצים בשדה היבש מגיעים עד לגדרות הבתים.

 

 

לפני כשבועיים התפרסמה ב"כלבו – חיפה והצפון" ידיעה על תלונות של תושבי הכרמל הוותיק על הזנחת השכונה, ובפרט של החורשה הסמוכה לגן המשחקים במורד שדרות הצבי שהפכה לסבך של קוצים ומפגעים אחרים. בתגובה לדברים מסרה עיריית חיפה כי מחלקת הגנים נערכת למבצע ניקיון נרחב שבמסגרתו ינוקו השטחים תוך שבוע. לטענתם של תושבים בכרמל הוותיק, למרות שחלפו כבר יותר משבועיים האזור לא נוקה.

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. נועה

    מישהו צריך לעשות בדק בית במחלקת הגנים של העיריה. תלונות רבות בקבוצות ווטסאפ על הזנחה בתחום ניכוש עשבים בכל השטחים הציבוריים. נפתחות פניות, נשלחות תזכורות, אבל אין טיפול. אין כבר מה לדבר על טיפוח גינון בשדרות העיר. כששאלתי את ראש המחלקה מדוע לא מטפחים, התשובה היתה "ככה". הולכים לאט ובטוח לקראת מדינת עולם שלישי

  2. פנחס שלום ראש עיריית חיפה גברת קליש בושה וחרפה. אני מצטער שבחרתי בה.ראש עיר רק של הערבים פי אליך

    רק

  3. רינה

    מומחים לרחוב האג הקוצים בגובה הבתים הזבל עולה על גדותיו החזירים מבקרים לילה לילה והארנונה עומדת על 20000שח לשנה ויותר. בושה

  4. אבנר בן נר

    ההזנחה היא גם ברחבי העיר….משהו קרה והעיר נראית ("ומריחה..") יותר מלוכלכת מבעבר. מה קורה פה? הרי חילופי שילטון לא מחייבים עצירת פעילות שוטפת בנושאי נקיון ותברואה. לענייני ניקיון לא צריכים להעניק 100 ימי חסד, למרות שאלה עברו מזמן. הייתכן שהוזנחו?

  5. תיכף יבואו לעשות לכם הצגה חכו עושים כאילו במקומות אחרים

    בתגובה יישלח איזה יועץ או עוזר או ראש לשכה שלה לפטפט קצת עם התושבים יבואו יעשו הצגה שעה שמכסחים וילכחו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר