אמיר פיי גוטמן (צילום: דודו בכר)
אמיר פיי גוטמן (צילום: דודו בכר)

אות יקיר קהילת הלהט"ב יוענק לאמיר פיי גוטמן ז"ל

בטקס שייערך ב-25 ביוני תעניק לראשונה הקהילה הגאה בחיפה את אות יקיר קהילת הלהט"ב בחסות בית הקהילות. הזוכים: פרופ' עוזי אבן, ד"ר רות ליטוין, ד"ר דורה מלל והזמר אמיר פיי גוטמן, שטבע למוות לפני כשנתיים. את האות על מפעל חייו של פיי גוטמן תקבל משפחתו

פורסם בתאריך: 11.6.19 15:53

הקהילה הגאה תעניק לראשונה את אות יקיר קהילת הלהט"ב בחסות בית הקהילות. לכבוד שבקבלת האות זכו פרופ' עוזי אבן, שהיה ההומוסקסואל הראשון שכיהן כחבר כנסת, על פועלו למען הקהילה; ד"ר רות ליטוין, מקימת ארגון בשלה – ארגון למען נשים לסביות בנות 45 ומעלה; הפסיכיאטרית ד"ר דורה מלל על פועלה במחלקה לטרנסקסואליות ביחידה הפסיכיאטרית במרכז הרפואי בני ציון; והזמר אמיר פיי גוטמן, שטבע למוות לפני כשנתיים. את האות על מפעל חייו של פיי גוטמן תקבל משפחתו.

טקס הענקת האות יתקיים בבית הקהילות ב-25 ביוני, שלושה ימים לפני מצעד הגאווה, במעמד ראש העיר עינת קליש רותם.

 

 

תבור להט, מחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה: "אנחנו נרגשים סוף סוף לשים דגש על הקהילה הגאה החיפאית ולהעניק את אות יקירי הקהילה הגאה שלנו פה בחיפה. אנחנו מתחילים ליצרו מסורת של כבוד וגאווה אמיתיים לאנשים שבנו את הקהילה בחיפה ועשו למען הקהילה בחיפה. היכולת שלנו לצמוח ולחזק את הפעילות ואת הקהילה בעיר מתחילה מהוקרה של העבר ושל אלו שנאבקו כדי שנוכל ליצור את הקהילה שלנו היום".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עדנה, כרמל

    חבל רק שלשלושה מבין מקבלי הפרס הזה אין קשר לחיפה. נכון שפיי גוטמן נולד בקריות אבל הוא עבר לתל אביב כבר כשהיה בן 18. אז ממה תבור להט כל כך נרגש?

  2. עיריה קרקס

    חחח עירייה הזויה
    פרסים לתושבי תל אביב, שאינם בחיים.
    חחח

  3. ההבדל

    לפחות לתל אביב יוצא מהמצעד הרבה תיירות
    מה יוצא לחיפה? בעיקר כאב ראש.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר