שביל סטלה מאריס (צילום: עמותת ירוק בלב)
שביל סטלה מאריס (צילום: עמותת ירוק בלב)

תושבים מוזמנים למבצע ניקוי שביל סטלה מאריס

עמותת ירוק בלב שמובילה מיזמים לשמירת הטבע בחיפה מזמינה את תושבי העיר לסיור בשביל סטלה מאריס שנועד להיכרות עם השביל ולניקויו. המשתתפים יקבלו כפפות ושקיות לאיסוף האשפה הרבה שהצטברה בשטח

פורסם בתאריך: 13.6.19 15:18

העמותה החיפאית ירוק בלב מזמינה את תושבי חיפה לסיור בשביל סטלה מאריס ולניקויו מחר (שישי). המפגש יתחיל בשעה 9:00 סמוך לתחנת האוטובוס רכבל-סטלה מאריס, והפעילות תסתיים בשעה 12:00.

שביל סטלה מאריס מתחיל ליד המגדלור של חיפה בצדו של בית עבדאללה, מול מנזר הכרמליתים סטלה מאריס. משם ממשיך השביל לקפלת הלב הקדוש – כנסייה שמשמשת להתבודדות נזירים. לצדו יש שני מבנים מתקופת המנדט שימשו את הבריטים לתצפית בתקופת מלחמת העולם השנייה. במקום ניתן לצפות לכוון הים ולעבר המכון לחקר ימים ואגמים ופארק שקמונה. בהמשך יורדים מערבה במדרגות שחלקן חצובות בסלע, חולפים על פני בור מים וחורשת אורנים ומסיימים במערת אליהו הנביא.

 

 

מנכ"לית העמותה נגה לבנברג הביעה תקווה שחיפאים רבים יענו לקריאה ויבואו לסיור ולניקוי: "העמותה מובילה מיזמים לשמירת הטבע בחיפה בשיתוף עם גורמים רבים. ניקוי השביל הוא הזדמנות למי שלא מכיר את המסלול להגיע למקום, ולמי שכבר מכיר ויודע – לסייע בשמירתו וניקיונו".

המשתתפים יקבלו כפפות ושקיות כדי לאסוף את האשפה הרבה שהצטברה בשטח.

במקביל לפעילות של עמותת ירוק בלב תקיים מחר גם החברה להגנת הטבע מחר סיור, ניקוי ופריצת שביל בנחל רמז. פעילות זו תתחיל בשעה 8:00 ותסתיים בשעה 11:00, והיא דורשת הרשמה מוקדמת.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירוק בלב או בכיסים?

    למה עמותה.. מי בעל העמותה.. האם משמש צינור לכספים.. למה עמותה ולא תנועות נוער.
    שאלות

  2. חיפאי

    למה העירייה לא מתחזקת את המקום באופן שוטף!? למה עמותות ואנשים פרטיים צריכים לעשות את עבודת העירייה? על מה אנחנו משלמים ארנונה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר