יואב רמתי ותבור להט (צילומים: בועז כהן, מאיה אפרים)
יואב רמתי ותבור להט (צילומים: בועז כהן, מאיה אפרים)

יום לפני מצעד הגאווה: מצעד לחיזוק ערכי השמרנות

בהשראת רעיון מצעד הענווה של יואב רמתי, קבוצה של תושבים מארגנת מצעד שקורא "להחזיר את המרחב הציבורי למשפחה הטבעית" ושיתקיים בנוה שאנן יום לפני מצעד הגאווה החיפאי. מחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה תבור להט: "ניסיון לא ראוי ליצור פרובוקציה"

פורסם בתאריך: 17.6.19 12:07

הרעיון של יו"ר סיעת הבית היהודי במועצת העיר יואב רמתי ליזום את מצעד הענווה כאירוע נגדי למצעד הגאווה יזכה ככל הנראה למימוש. קבוצת חיפאים מארגנת תהלוכה וכינוס ל"חיזוק ערכי השמרנות המשפחתית", שאמורים להתקיים בגן הבנים בנוה שאנן ביום חמישי, 27 ביוני – יום לפני מצעד הגאווה החיפאי.

בהודעת ווטסאפ ששלחה הקבוצה לתושבים נכתב: "השמרנים יוצאים מהארון. הרוב הדומם בחיפה והצפון מתעורר. נמאס לכם מתרבות ומתקשורת נוטפות מיניות חסרת מעצורים? גם אתם רואים את הילדים שלכם נשאבים לעולם מבולבל? גם אתם מרגישים שלא צריך להתנצל על חיי זוגיות של אבא ואמא ביולוגים המגדלים את ילדיהם? הגיע הזמן להחזיר את המרחב הציבורי למשפחה טבעית של כולנו – חילונים, דתיים, ערבים ויהודים".

אחת מהמארגנות אמרה ל"כלבו – חיפה והצפון" כי התהלוכה והכינוס אושרו על ידי המשטרה וכי המשתתפים ייפגשו ליד בית הספר תל חי ברחוב הגליל בשעה 17:30, ומשם תצא התהלוכה לכיוון גן הבנים ברחוב התיכון.

 

 

תבור להט, מחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה ומזכיר סניף מר"צ בעיר: "הניסיון ליצור פרובוקציות ולמנוע מאנשים להביע את דעותיהם כדי לקבל תשומת לב הוא לא ראוי. אנחנו לא מתרגשים מהספינים של רמתי. הוא לא מבזה אף אחד מלבד את עצמו. מצדנו שיעשה מצעד צניעות ומצעד חברות. בכל אופן, אני מזמין אותו אישית למצעד הגאווה".

רמתי עצמו אומר שהוא לא נמנה עם מארגני האירוע אך הוא תומך בהם: "שמעתי את המארגנים ואני מזדהה עם מטרותיהם. כל אחד במדינת ישראל הדמוקרטית רשאי להביע את דעתו בכל מקום. אין ולא תהיה כאן סתימת פיות. אני לא כל כך מבין את להט ואת חברותי למועצת העיר, שכאשר מושמעת דעה שאינה מקובלת עליהם הם אומרים שהיא פסולה וחשוכה. הם כל הזמן אומרים 'בואו, תכבדו את האחר', ואני אומר 'תסתכלו קודם כל על עצמכם ותכבדו את האחר'. לחברי הקבוצה שמארגנת את מצעד הענווה יש דעה אחרת, אז מה קרה? מה אתם קופצים? זה נגד המדינה? היא תקרוס בגלל זה?".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגיע הזמן. השמרנים הם שקטים ורדומים כדרכם.
    אבל הגזמנו תעשיית יצור ילדים בשביל חד מיניים הנקראת פונדקאות בלשון מכובסת
    חייבת להיעצר.
    אסור לאפשר לילד לא לגדול עם הוריו הביולוגים ביודעין.
    סחר בד.נ.א. של ביצית או זרע הוא גרוע משיבוט בני אדם.
    זכות ילוד נשארה טבעית לגדול על ידי אבא ואמא

  2. שירה

    מסכנים השמרנים האלו, כל הזמן מופלים לרעה על ידי הממסד, הרבנות, החברה. כואב הלב עליהם, מזל שיש מצעד שיעלה את המודעות אליהם.

  3. תושב רמת הדר בחיפה

    וקולם של החרדים נעלם. למה הם לא מוחים? פתרום צניעות לא מעניינת אותם

  4. עופרה סטפדאפּ

    יהיו משאיות ענווה? אפשר לעלות? חייב לעלות על משאית ענווה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר