מונית ספיישל (צילום: רונן בוידק)
מונית ספיישל (צילום: רונן בוידק)

ייקור של 3.2 אחוזים בתעריפי מוניות הספיישל

התעריפים מתייקרים בהתאם לצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים. מחיר התחלתי של נסיעה במונית יעמוד על 12.40 שקל במקום 12 שקל כיום. גם התעריפים להזמנת מונית בטלפון ובאפליקציה, מחירי תוספת מזוודה והתשלום עבור נוסע שלישי ומעלה יעלו

פורסם בתאריך: 23.6.19 12:59

תעריפי הנסיעה במוניות המיוחדות (מוניות הספיישל) יתייקרו החל ממחר (שני) בשיעור ממוצע של 3.2 אחוזים, בהתאם לצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים.

לפי התעריף החדש, מחיר התחלתי של נסיעה במונית יעמוד על 12.40 שקל במקום 12 שקל כיום. ממשרד התחבורה נמסר כי עליית התעריפים משקפת את ההתייקרויות שחלו בסל התשומות בענף המוניות מינואר 2018 עד לינואר 2019.

 

 

התעריף עבור הזמנת מונית בטלפון או באפליקציה יהיה 5.20 שקלים בכל הארץ (למעט אילת), במקום חמישה שקלים כיום. התשלום עבור נוסע שלישי ומעלה במונית יהיה חמישה שקלים בכל הארץ (למעט אילת), במקום 4.80 שקלים כיום. התשלום עבור תוספת מזוודה יהיה 4.40 שקלים בכל הארץ (למעט אילת), במקום 4.30 שקלים כיום.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בן

    לדעתי בכללי אין שום טעם לשלם את זה. חבל לו לאדם לתת שיעשקו אותו צמרת המדינה. אפשר להסתפק במועט, לבדוק קווי אוטובוס באפליקציה, לקחת רכבת או לעשות ספורט וללכת ברגל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר