הפסטיבל לתיאטרון קהילתי נוה יוסף (צילום: מתנ"ס נוה יוסף - החברה למתנ"סים)
הפסטיבל לתיאטרון קהילתי נוה יוסף (צילום: מתנ"ס נוה יוסף - החברה למתנ"סים)

יו"ר מתנ"ס נוה יוסף מבקש להיפגש עם קליש רותם

בעקבות המכתב המאיים ששלחה ראש העיר עינת קליש רותם ליו"ר מועצת המנהלים של מתנ"ס נוה יוסף עו"ד יונתן פרידלנד, הוא שלח לה מכתב תשובה "ענייני ולא לוחמני" בבקשה להיפגש איתה ולחזור לשתף פעולה

פורסם בתאריך: 24.6.19 07:56

יו"ר מועצת המנהלים של מתנ"ס נוה יוסף עו"ד יונתן פרידלנד מבקש להיפגש עם ראש העיר עינת קליש רותם כדי לחזור ולשתף פעולה. הבקשה נשלחה בתגובה למכתב שכתבה קליש רותם לפרידלנד על רקע הודעתו של המתנ"ס על הפסקת פעילותו של התיאטרון הקהילתי, ובו היא איימה כי אם המתנ"ס ימשיך לנהל מדיניות לוחמנית מול הנהגת העיר החדשה, "למרות שלא היא גרמה למשברים" ותוך מה שהיא מתארת כפגיעה בתושבים, היא תפעל לסיום יחסי העבודה עם המתנ"ס.

יצוין כי בשבוע שעבר נפוצו פרסומים שלפיהם המתנ"ס מתכוון להפסיק את ההכנות לפסטיבל התיאטרון הקהילתי שמתקיים מדי שנה בחג הסוכות ולבטל את קיומה של קבוצת התיאטרון הקהילתי הפועלת במקום. הסיבה, כך נטען, היא מהלכים הקשורים למדיניות הפעלת הצהרונים של העירייה אשר פגעו בתקציבו.

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" מביע פרידלנד כעס על כך שתוכן המכתב הועבר על ידי העירייה לתקשורת: "קיבלתי את מכתבה של ראש העיר ועניתי לה באופן אישי, בלי אף מכותב. כתבתי לה 'אני ממען את המכתב רק אלייך ולא מוציא את המכתב החוצה בינתיים'. עכשיו אני מחכה לתשובה. המכתב ששלחתי בתגובה למכתבה הוא ענייני ולא לוחמני. הגבתי באופן נקודתי לתהיות שהיא העלתה. במכתב ביקשתי להיפגש איתה, ואני מקווה שזה יקרה. אנחנו צריכים לעבוד ביחד כי אנחנו עובדים למען אותה המטרה ולמען אותם התושבים. אנחנו עושים את זה כבר 30 שנה, וזה הרבה יותר שנים ממנה. כראש עיר היא עושה את זה רק חצי שנה. העירייה תומכת בנו ואנחנו תומכים בעירייה. זה הדדי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עדינה

    אלה אנשי יהב. הנהלת המתנ"ס הזה לא הפנימה עדיין שיש ראש עיר חדשה. במקומה הייתי מפטרת אותם, גם ככה הם עושים עבודה גרועה.

  2. יואב

    המנהל הכושל של המתנ"ס שמעון, הוא זה שיוצר את כל הבעיות כאשר הוא פוגע ביודעין באוכלוסיה המוחלשת של שכונת נווה יוסף.
    יש להעבירו מהתפקיד באופן מיידי

  3. רונית

    יואב אתה לגמרי צודק. הוא יותר מדי שנים שם אבל נדבק לכיסא בכל הכוח למרות העבודה הגרועה שהוא עושה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר