מפגש של עולים חיפאים (צילום: אליסה שטוקלוב)
מפגש של עולים חיפאים (צילום: אליסה שטוקלוב)

פרויקט חדש יפגיש עולים חדשים עם עולים שזכו להכרה

הפרויקט "איזה אנשים", המיועד לעולים צעירים דוברי רוסית, יפגיש בין עולים חדשים שהגיעו לחיפה לבין עולים ותיקים שהגיעו למעמד ולהכרה, ובמסגרתו יספרו דמויות ציבוריות על ניסיונן האישי ועל העלייה לארץ. האורח במפגש הראשון: יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין

פורסם בתאריך: 25.6.19 12:23

פרויקט חדש בשם "איזה אנשים", המיועד לעולים צעירים דוברי רוסית, ייצא לדרך מחר (רביעי) בעיר התחתית בחיפה. הפרויקט הוא יוזמה של קהילת אכפת – קבוצה של פעילים חברתיים שיוזמים בהתנדבות פרויקטים לעולים צעירים – בשיתוף עם ארגון חב"ד בעלייה ועם אלכסיי דמצ'נקו, שהקים את מועדון קולנוע שבו מוקרנים סרטים ישראליים לעולים.

מטרתו של הפרויקט היא להפגיש בין עולים חדשים שהגיעו לחיפה לבין עולים ותיקים שהגיעו למעמד ולהכרה, ובמסגרתו יספרו דמויות ציבוריות על ניסיונן האישי ועל העלייה לארץ. האורח במפגש הראשון יהיה יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, איש מפלגת הליכוד.

 

 

"סיפרנו לאדלשטיין על הפרויקט והוא הסכים כמעט מיד לבוא למפגש", מספר דמצ'נקו, "יש לו סיפור מעניין מאוד – הוא היה אסיר ציון ובנה קריירה ביחד עם נתן שרנסקי".

דמצ'נקו מוסיף שלמרות השתתפותם של פוליטיקאים, הפרויקט הוא לחלוטין לא פוליטי: "האורחים יספרו על הישגיהם ועל כישלונותיהם, מה הם ממליצים לעולים לעשות ומה לא, והכל מניסיונם האישי. כל מי שאנחנו בקשר איתו לקראת המפגשים הבאים הם אנשים עם ביוגרפיה מעניינת, ולאו דווקא משתייכים למפלגות השונות. אנחנו לא נצמדים להשקפות פוליטיות".

המפגש יתקיים בשעות 21:30-19:30 ברחוב משה אהרון 3, ליד כיכר פריז. הכניסה היא חופשית אך מותנית בהרשמה מראש.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר