מופע במתנ"ס נוה יוסף (צילום: ראובן כהן)
מופע במתנ"ס נוה יוסף (צילום: ראובן כהן)

משבר מתנ"ס נוה יוסף: קליש רותם תיפגש עם מנהל המחוז

ביום חמישי תיפגש ראש העיר עינת קליש רותם עם מנהל מחוז חיפה והעמקים בחברה למתנ"סים נינו רחמים בניסיון לפתור את המשבר שהוביל להפסקת ההכנות לפסטיבל התיאטרון הקהילתי ולאיומים מצד עיריית חיפה לנתק את הקשרים עם מתנ"ס נוה יוסף

פורסם בתאריך: 25.6.19 16:18

מנהל מחוז חיפה והעמקים בחברה למתנ"סים נינו רחמים ייפגש ביום חמישי עם ראש העיר עינת קליש רותם בניסיון לפתור את המשבר שפרץ בין עיריית חיפה לבין מתנ"ס נוה יוסף.

כזכור, קליש רותם איימה על המתנ"ס בניתוק הקשר איתו אם הוא "ימשיך לנהל מדיניות לוחמנית מול הנהגת העיר החדשה". הרקע למשבר הוא פרסומים בדבר החלטה של המתנ"ס להפסיק את ההכנות לפסטיבל לתיאטרון קהילתי שהוא מפיק מדי שנה ואת פעולת קבוצת התיאטרון שלו, וזאת בעקבות קשיים תקציביים שלטענתו הוא נקלע אליהם משום שהעירייה הפסיקה את ההתקשרות איתו כספק שירותי הצהרונים.

 

 

יו"ר מועצת המנהלים של מתנ"ס נוה יוסף עו"ד יונתן פרידלנד זעם על כך שראש העיר פרסמה את המכתב בכלי התקשורת ושלח לה מכתב תשובה שבו הוא ביקש להיפגש איתה כדי לחזור ולשתף פעולה.

"הקשר בין העירייה לבין החברה למתנ"סים הארצית ולמתנ"סים בעיר הוא יציב, פורה וחשוב", נמסר מהחברה למתנ"סים לקראת הפגישה, "קיימת הערכה הדדית רבה של כל הצדדים. הפגישה המדוברת נועדה להעמקת ההיכרות, לביסוס יחסי העבודה ולמחשבה משותפת על שיפור מתמיד ביחסי העירייה והחברה הממשלתית לטובת כלל התושבים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוהד

    הכל בעקבות הניהול הכושל של שמעון מנהל המתנ"ס שפוגע בתושבי שכונת נווה יוסף במקום להעצים אותם. יש להעביר את מנהל המתנ"ס מתפקידו במיידי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר