מצעד המשפחה בנוה שאנן (צילום: אלה אהרונוב)
מצעד המשפחה בנוה שאנן (צילום: אלה אהרונוב)

צפו: מאות צעדו בתהלוכה נגד מצעד הגאווה

משתתפי המצעד בנוה שאנן כינו אותו "תהלוכת המשפחה". "אומרים ללה"טבים 'לא עוד'", אמרה עו"ד נעמה סלע, ממארגנות המצעד, "משרד החינוך מכניס אותם לגני הילדים. אני קוראת לשר החינוך להפסיק את זה"

פורסם בתאריך: 27.6.19 20:25

"כבד את אביך ואת אמך", "משפחה לא בוחרים" ו"משפחה יש רק אחת" – אלה הן מקצת מהכתובות על השלטים שנשאו איתם מפגיני תהלוכת המשפחה שעברה הערב (חמישי) ברחוב הגליל בנוה שאנן. לתהלוכה הגיעו כמה מאות אנשים. המארגנים טענו שמספר המשתתפים הגיע ל-400, אבל הערכות המשטרה היו צנועות יותר.

המפגן של הכוחות השמרניים, לפי הגדרתם, התארגן בעקבות יוזמה של חבר המועצה מטעם הבית היהודי יואב רמתי, שעליה פורסם בלעדית ב"כלבו – חמיפה והצפון". "התאספו כאן דוברי רוסית, ערבים, חילונים ודתיים", אמר ישי בוצחק ממארגני התהלוכה, "תמיד מתנפלים על הקבוצה הדתית ואומרים שהם הומופובים כי זה הכי קל. זאת ההוכחה שהדבר מפריע לקהילות שונות".

הצועדים השמיעו מוזיקה והלכו לאורך רחוב הגליל עד לגן הבנים, שם הוצבו משחקים לילדים והושמעו נאומים ברחבת האנדרטה.

"אתם הגל הראשון ובהחלט לא האחרון של התרבות הקלאסית", אמרה עו"ד נעמה סלע, "אירופה היא יבשת מתה, וזו לא דרכנו. הלהט"בים קיבלו את כל הזכויות מלבד הפונדקאות. האחר הוא בעיקר התינוק. אותו אף אחד לא שואל אם יש לו זכות לאמא. היום השמרנים מתעוררים ואומרים ללהט"בים 'לא עוד'. משרד החינוך מכניס אותם לגני הילדים, ומשרד הביטחון מאפשר להם ביטוי שאין באף מקום אחר. אני קוראת לשר החינוך הרב רפי פרץ – הפסק את זה בבתי הספר. חפצי חיים אנו, ועלינו, השמרנים, לעצור את הטירוף הפרוגרסיבי".

 

 

 

בנואמים היה גם דמיטרי מיזניקוב – נציג של קבוצת דוברי הרוסית עיר החיים – שאמר: "שמענו שמתארגנת תהלוכה אלטרנטיבית בנוה שאנן וקיבלנו מכך השראה. מפריע לנו שהתעמולה של הלא טבעי חודרת לבתינו ולמשפחותינו. המשפחה נמצאת בסכנה כי שיעור הגירושים עולה. יש מגמה לא להתחתן ולחיות יחד באופן חופשי בלי לקחת אחריות על החיבור. בתנאים כאלה ילדים לא נולדים. משפחה שלמה היא פתח לקהילה ולחברה בריאה. מצעדי הגאווה הם חלק מהרס התא הטבעי של הקהילה".

נציג מר"צ במועצת העיר וסגן ראש העיר הרב דובי חיון אמר בתגובה: "מחר אצעד בראש מצעד הגאווה בענווה מלאה. כל אדם שלא נאבק למען זכויותיו של האחר לא יכול להתאונן על כך שפוגעים בזכויותיו שלו. אני אדם דתי. אלוקים ברא את כולם בצלמו – את הגברים, את הנשים ואת הגייז – ומי שיוצא נגד זה הוא מבחינתי לא אדם דתי בעצמו. אנאם מחר כמו שנאמתי בטקס קבלת פרסי הקהילה הגאה שנערך השבוע. זכותו של אדם לחיות את חייו כרצונו. כשומר שבת אני אכפה על מישהו אחר לשמור שבת? מה זו השטות הזו? המשתתפים בתהלוכה היום אמרו שהיא נועדה להגן על זכותם של ילדים שיהיו להם אבא ואמא? אני מכיר משפחות שבהן יש שני אבות והילדים הם מאושרים, ומשפחות שיש בהם אבא ואמא והילדים הם אומללים".

תבור להט, מחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה ומזכיר סניף מר"צ בעיר: "מבחינתנו מצעד המשפחה הוא מצעד הגאווה שיתקיים מחר. אנשים שמאמינים בערכי המשפחה ושהמשפחה חשובה להם מוזמנים למצעד ולראות משפחות שיש להן ערכים – אהבה, קבלת האחר, כבוד הדדי, קבלת ההורים והילדים כפי שהם בלי הגבלות ובלי שום תנאים. לכן מצעד שמחזק את ערכי המשפחה יתקיים מחר, ואני מזמין גם את מי שהשתתפו בתהלוכה שנערכה היום".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

24 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לצועדים בנווה שאנן. לא שמעתם לא קראתם- ואהבת לרעך כמוך. אף אחד לא יוצא נגדכם אל תצאו נגד אחרים. חוצפנים ללא בושה.

  2. אש

    בין היתר, אני למדתי בצבא שכשאומרים שהכול דחוף אז כלום לא דחוף
    גם כאן. כשאומרים שכל דבר זה משפחה אז שופ דבר אינו משפחה
    לקרוא לכל דבר משפחה (שני גברים, שתי נשים, גבר ודג זהב, אשה ונעל בית וכו׳) זה למעשה להשתמש במילת ״משפחה״ כדי לרוקן אותה מתוכן
    זה שימוש ציני במילה שמנפחים אותה כדי לפוצץ אותה
    בקיצור, מי שלא הגיע לתבלוכה הוא משפחופוב !

  3. הרוב השפוי

    לא הבנתי את הצעידה הזאת.
    הצועדים חושבים שעכשיו הילדים ההומוסקסואלים שלהם ימשכו פתאום למין השני?!
    אולי הם חושבים שהילדים שלהם יראו כמה חשובה משפחה נורמטיבית והם ישנו את טבעם?!
    כל מטרת המצעד היא בורות ואי קבלת אחר.

  4. Jack Mellison

    למעשה אני גר בנווה שאנן, חלק מהצועדים היו חבריי שלי ממש ואני ממש נדהמתי לראות כמה שנאה אפשר להכיל… זה סתם לחלחל רעל בחברה וכל זאת מפחד על איזה מצב לא ברור שאסור שיקרה ואין סיבה נראית לעין והגיונית למה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הקהילה הגאה לא צועדת נגד קהילות אחרות , רק לקבלת זכויותיה שלה. כל מי שצועד נגד הקהילה הגאה מראה רק כמה חשוך ומלא שנאה הוא.

  6. חיפאי

    כל הכבוד למארגנים!!
    צריך להחזיר את המושג משפחה ללקסיקון ולא לפרשנות של "האנשים השונים מהנורמלים"

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני בין היתר למדתי בצבא שכל ישראל ערבים זה לזה, ואם אני אוהב בנות זה לא הופך אותי ליותר טוב מחבר שאוהב בנים, ולשנינו מגיע להתחתן. וגם מה הפחד הזה שלכם מגייז, שחררו מהמסכנים, אף אחד לא הזמין אותכם להסתכל עליהם מתחתנים…

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שנאת חינם היא שהחריבה את המקדש. הפגנה בזויה.

  9. לירן

    מזעזע, מה עם לכבד את האחר?! אנחנו חוזרים שנים אחורה. אין שונה בין אמא ואבא לאמא ואמא או אבא ואבא. כל עוד משפחה אוהבת ותומכת הילדים יקבלו את הטוב ביותר.

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בתור בן אדם (סטרייט) אני מתבייש באירוע המזעזע הזה.
    חיו ותנו לחיות.
    איפה קבלת האחר?
    "אומרים ללה"טבים 'לא עוד'" מה נסגר איתכם??

  11. אמיר פיין

    אני ראיתי פעם את העורכת דין הזו, המתולתלת באירוע אינטימי של הקהילה. מדהים שאנשים חיים חיים כפולים בצורה קיצונית

  12. יהוגרבץ

    לא חובב גדול של להט"בים אבל הדתיים המנוולים הם האחרונים שצריכים לפתוח את הפה. ציבור מעיק ומאוס.

  13. לכולם זכות להשמיע קולם גם לרוב הדומם

    הסיקור של תהלוכה זו נעשה בצורה מבזה ומשפילה מדוע?
    האם הבעת דעה הפוכה כבר לא לגיטימית?
    יש פה צד אחד שחושב שרק לו מותר לצעוד ולדרוש ולערכים אחרים אין מקום והם "חשוכים"?
    כל הכבוד לצועדים וכן ירבו

  14. כפיר ועדי

    צעדה של 1000 שונאים לעומת 7000 צועדים למען שוויון.
    גאים בעיר שלנו!

  15. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי את שתקבעי מה זה משפחה? עובדי אלילם מרוקנים מדעת בינה ואמות מוסר

  16. קליש פוגעת בכולם

    זה מצוין לקליש זה מסך עשן לשקר שלה בהלירות שהיא תקפיא את הארנונה בנתיים היא מעלה עוד 3 אחוז ואת התקשורת מעסיקים במצעדים שטותיים

  17. סטרייטית, מה תעשו לי?

    מי אתם? מי אתם שצועדים עם הילדים החמודים שלכם על הכתפיים אבל חושבים שמותר לכם להגיד לאחר לא להביא ילד לעולם? מי אתם שמרגישים כל כך נהדרים בזוגיות שלכם אבל חושבים שמותר לכם לקבוע שלאחר אסור לחיות בזוגיות כרצונו/ה?
    מי אתם שתגידו לנו להתחתן כדי להביא ילדים לעולם? מי שמכם להחליט לנו איך יראה הבית שלנו? איך נגדל את ילדינו?
    נעמה סלע את אישה שחצנית ויהירה, פגשתי אותך בעבר והתרשמתי בעיקר מכמה את מצליחה לעורר סלידה מכל מי שפוגש בך. את תלמדי אחרים איך לאהוב? יש לך הרבה מה ללמוד על אהבה, הרבה!
    צאו מהסרט שלכם, אתם לא תלמדו אף אחד איך לגדל משפחה, זה לא עניינכם והימים האלו עברו. צאו לנו מהרחם, מהמיטה, מהבית, מהמשפחה. לא שאלנו מה דעתכם עלינו, אל תגידו לנו!
    דובי חיון, תבור להט – תשובה מצוינת!

  18. נופית

    נעמה סלע היא יושבת ראש ועד ההורים של בית ספר נופים. בושה וחרפה, האם אלה הפנים של בית הספר? אלה הפנים של הורי בית הספר? נעמה עכשיו כשפניך המכוערות נחשפו, הגיע הזמן להתפטר

  19. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איך אפשר לתרום לכם מיליון דולר להמשך הפעילות הסופר חשובה שלכם??? מצעד הבהמות והחולי נפש כבר עבר כל גבול אפשרי!!!!!! פשוט הזוי שהמדינה נותנת להם גיבוי הזוייי!!!!! אמא ואבא זה טבעי ורק ככה צריך ליהות לא שום דבר אחר!!!! עוד מעט גם ירצו להתחתן עם חמורים נכון וירצו שגם יקבלו את השונה….???!!! איש ואישה נועדו לחיות ביחד ולהשלים זה את זה !!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר