המטרונית (צילום: רמי שלוש)
המטרונית (צילום: רמי שלוש)

ביפה נוף מחפשים מנהל קמפיין בתחום התחבורה הציבורית

בעקבות שינויים צפויים במערך התחבורה הציבורית פרסמה חברת יפה נוף מכרז לבחירת מנהל הקמפיין שיהיה אחראי למסור את המידע לציבור משתמשי התחבורה. תקופת ההתקשרות עם יועץ התקשורת תהיה 36 חודשים, עם אפשרות להארכה של שנה נוספת

פורסם בתאריך: 30.6.19 13:23

חברת יפה נוף השייכת לעיריית חיפה פרסמה היום (ראשון) מכרז לבחירת מנהל קמפיין פרסום והסברה בתחום התחבורה הציבורית במטרופולין חיפה. במסמכי המכרז צוין כי יפה נוף מעוניינת לשכור את שירותיו של יועץ המתמחה בניהול של מהלכים שיווקיים וקמפיינים הסברתיים הכוללים פעילויות קידום מכירות, פעילות שטח, פרסום ויחסי ציבור.

ממסמכי המכרז עולה כי צפויים שינויים במערך התחבורה הציבורית וקיים צורך בהסברתם: "יפה נוף הוסמכה על ידי משרד התחבורה לנהל ולתכנן את התחבורה הציבורית במטרופולין חיפה. שילובה של מערכת המטרונית במערך התחבורה במטרופולין כולל ביצוע שינויים נוספים בתנועת התחבורה הציבורית במטרופולין – הוספת קווי שירות, שינוי קווי שירות או ביטולם, או שינויים בשיטת התשלום של הנוסעים. פעולות אלה מחייבות מסירת מידע לציבור התושבים והמבקרים במטרופולין, ובראשם משתמשי התחבורה הציבורית. בכוונתה של יפה נוף לבחור יועץ לניהול ולאינטגרציה של פרסום והסברה בתחום התחבורה הציבורית עבור יפה נוף".

 

 

תקופת ההתקשרות עם היועץ העתידי תהיה 36 חודשים, אך ליפה נוף שמורה הזכות להאריכה לתקופה של 12 חודשים נוספים. המועד האחרון להגשת הצעות במכרז הוא 29 ביולי. "יובהר כי שלבי העבודה תואמים שינויים שיבוצעו במערך התחבורה הציבורית במטרופולין", צוין במסמכי המכרז.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יפה בלוף

    עודף יחצנים מדווקים דוברים יועצים
    במקום עשחיה.
    הכבישים בחיפה הרוסים!! סעו בשדרות הצבי. סעו ברחוב החשמל. בורות בשדרות הציונות. בורות בכל הכבישים בחוף שמן. במה הם מתעסקים ביחסי ציבור???

  2. יודע דבר

    מה הוא יספר לנו שהפרוייקאים היקרים הבזבזניים והמיותרים. חשובים לנו נו באמת רק קמפיינר טוב יפתור את הבעיה שקוראים לה יפה נוף…..
    דרך אגב דרך הים שרק לפני חודש כץגמרו בה את השיפוץ כמובן באיחור של 100% מהמסמן המתוכנן שוב מלא בורות בכביש.
    יםה נוף חברה בעייתית צריך לפרק אותה לשלוח את כל העובדים הבייתה וחהקים חברה חדשה כמו מה שעשו במעצ הישנה.
    ..

  3. חברה מושחתת מהיסוד

    הדבר היפה היחיד ביפה נוף זה גובה המשכורות שהם זוללים מהארנונה שלנו
    גנבו מליארד שקל במטרונית עכשיו עוד מאות מליונים בקו המטופש ליגור שלא נגמר וחופרים כבישים בשביל נתיב אוטובוס
    שבתל אביב סימנו על הכביש תוך חודשיים.
    חבורת נוכלים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר