רונן דהן ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של רונן דהן)
רונן דהן ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של רונן דהן)

חבריו של דהן מבקשים סיוע בהטסת גופתו לארץ

טל אלקיים, חברו הקרוב של די.ג'יי רונן דהן שנרצח במקסיקו, מבקש עזרה במימון הטסת הגופה לארץ וסידורי הקבורה. הסכום הנדרש הוא 20,000 דולר. אלקיים: "אנחנו לעולם לא עוזבים חבר בשעת צרה"

פורסם בתאריך: 30.6.19 22:02

יממה לאחר היוודע דבר מותו בטרם עת של הדי.ג'יי רונן דהן במסיבה שבה הוא תקלט במקסיקו, מתארגנים חבריו, ובהם חברי ילדות משכונת מגוריו נוה דוד, כדי לאסוף כ-20,000 דולר הנדרשים להבאת גופתו לקבורה בישראל. לבקשת האם ז'אנט דהן, שהיא אלמנה ומעוטת יכולת, פרסם התקליטן טל אלקיים – אחד מחבריו הקרובים של דהן – פוסט בפייסבוק עם קריאה נרגשת לחברים לסייע לאם.

"חברים יקרים, אנו זקוקים לעזרתכם בדחיפות", כתב אלקיים, "בעקבות מותו הטרגי של חברנו היקר רונן דהן במקסיקו, יש צורך דחוף בעזרתכם במימון הוצאות הבאת גופתו לארץ. לצערנו אין כעת באפשרות המשפחה לממן את כל ההוצאות, ולנסות להשיג מימון וסיוע מגופים שונים לוקח זמן. אנחנו לעולם לא עוזבים חבר בשעת צרה. בואו נתאחד ונאפשר למשפחה להביא את רונן יקירנו לקבורה במהירות".

ניתן לתרום ישירות לחשבון הבנק של ז'אנט דהן: בנק דיסקונט, סניף 106 (בית הקרנות), חשבון 16059.

 

 

טל, יש היענות?

"יש היענות גבוהה מאוד. אנשים מהארץ ומהעולם מבקשים לתרום".

תוך כמה זמן אתה חושב שתצליחו לאסוף את כל הסכום ולהביא את דהן לקבורה?

"יש עם זה הרבה בעיות. לא מדובר רק בהטסת הגופה אלא גם סידורי הקבורה. מכיוון שרונן לא היה תושב המדינה ולא שילם ביטוח לאומי הרבה שנים, הוא אינו מבוטח. המסיבה היתה באיזה חור במרכז מקסיקו, וחייבים קודם להטיס את הגופה למקסיקו סיטי ומשם לארץ. אנחנו בקשר עם רב מקומי שמנסה לעזור ולזרז את התהליך, אך זה מסובך. אן לנו מושג כמה זמן זה ייקח".

פרסמת הבוקר שאתה מבקש עזרה גם בכיסאות ובסוכת אבלים.

"הסתדרנו, קיבלנו תרומות מאנשים טובים. אני מבקש להדגיש שהמשפחה תשב שבעה רק לאחר ההלוויה, וכרגע אין לנו מועד מדויק. המשפחה תשב שבעה בבית האם ברחוב המלך דוד 25 בנוה דוד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר