סלומון טקה ז"ל
סלומון טקה ז"ל

מח"ש: "הקצין נחקר באזהרה, וגם היום נמשכת חקירתו"

המחלקה לחקירות שוטרים, שחוקרת את קצין המשטרה שירה למוות בסלומון טקה, פרסמה הודעה ולפיה היא מבצעת פעולות חקירה הכוללות חקירה של הקצין היורה, גביית עדויות, ביצוע שחזורים ובדיקה של מצלמות אבטחה. צו איסור הפרסום על החקירה עומד בעינו

פורסם בתאריך: 2.7.19 16:11

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), אשר חוקרת את קצין המשטרה שירה למוות בסלומון טקה, פרסמה היום (שלישי) הודעה ולפיה היא מבצעת פעולות חקירה הכוללות חקירה של הקצין היורה, גביית עדויות, ביצוע שחזורים ובדיקה של מצלמות אבטחה.

בהודעת של מח"ש נכתב: "ביום ראשון בשעות הערב, עם קבלת הדיווח הראשוני על המקרה, הגיעו חוקרי מח"ש לזירה והחלו לבצע פעולות חקירה משמעותיות. במהלך הלילה נעצר קצין המשטרה היורה (שלא היה בתפקיד בזמן התרחשות האירוע) ומאז בוצעו פעולות חקירה רבות. הקצין נחקר באזהרה וגם היום נמשכת חקירתו. ביומיים האחרונים נגבו עדויות של עדי ראייה שהיו באזור, בוצעו שחזורים בזירה ונתפסו ראיות נוספות, לרבות בדיקה של מצלמות אבטחה רלוונטיות".

 

 

עוד נכתב כי "צוות החקירה עומד בקשר רצוף עם בני משפחתו של המנוח, ונציגי מח"ש מעדכנים אותם לגבי מצב החקירה, ככל שניתן בשלב זה. השוטר החשוד מצוי בימים אלה בחלופת מעצר בפיקוח מלא והדוק, וחקירתו תימשך ככל שיידרש. החקירה מלווה מראשיתה על ידי פרקליט של מח"ש, והיא מתנהלת תחת פיקוח הדוק של הנהלת מח"ש".

מח"ש הוסיפה כי בשלב זה מוטל לבקשתה צו איסור פרסום על החקירה במטרה למנוע פגיעה בחקירה כתוצאה מפרסומים שונים: "הצו עודנו בתוקף לנוכח פעולות חקירה חשובות שעדיין נדרשות, וטרם הסתיימו, לרבות איתור של עדים נוספים. בשלב זה לא נוכל לפרסם פרטים נוספים על ממצאי החקירה על מנת לא לפגוע בה. מח"ש תמשיך לנהל את החקירה בצורה יסודית ומקיפה במטרה להגיע לחקר האמת על בסיס העובדות והראיות, ובהתעלם מרעשי רקע ומפרסומים שגויים, בעיקר ברשתות החברתיות, אשר אינם משקפים את העובדות. אנו ערים לצורך הציבורי לפרסם מידע מוסמך וכך אכן נפעל בהתאם להתקדמות החקירה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. נטלי

    אתיופים הם צרות ללא הפסקה-העליה הנחותה שהבאנו לישראל

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא לברברים וחסרי השכלה ישראל זקוקה-ממש לא!!

  3. מיכה

    הם יהודים ביכלל? מספיק גויים יש בעליה הרוסית שעשה שרון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר