השר לביטחון פנים גלעד ארדן עם הוריו של סלומון טקה ז"ל
השר לביטחון פנים גלעד ארדן עם הוריו של סלומון טקה ז"ל

השר ארדן למשפחת טקה: "אין מילים שיכולות לנחם אתכם"

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיע לנחם את משפחתו של סלומון טקה ז"ל, כשהוא מלווה במפקד המחוז ניצב פרץ עמר. ארדן שוחח עם הוריו של טקה ואמר: "מיליוני אזרחים כואבים את כאבכם". מוקדם יותר ביקר בבית המשפחה יו"ר מפלגת העבודה החדש עמיר פרץ

פורסם בתאריך: 4.7.19 15:38

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיע לבית משפחתו של סלומון טקה ז״ל ביחד עם מפקד המחוז ניצב פרץ עמר ועם ניצב ג'מאל חכרוש כדי לנחם את בני המשפחה האבלים.

ארדן שוחח עם הוריו של טקה ואמר: "באתי בשם ממשלת ישראל ובשמי להביע תנחומים. מיליוני אזרחים במדינה כואבים את כאבכם. מה שקרה עם סלומון הוא עצוב וטרגי, ואני מקווה שזה יהיה המקרה האחרון. אין מילים שיכולות לנחם אתכם, אבל תדעו שהכאב שלכם הוא הכאב של כולנו. אנחנו עם אחד ומשפחה אחת. תודה מעומק הלב על הקריאה שלכם לציבור לקיים את המחאה ולהביע את הכאב בצורה שתמנע פגיעה בחיי אדם".

 

 

מוקדם יותר ביקר בבית המשפחה יושב הראש החדש של מפלגת העבודה עמיר פרץ, כשהוא מלווה בח"כ סתיו שפיר, במזכ"ל המפלגה ערן חרמוני ובחברי הכנסת לשעבר אדיסו מסאלה ושלמה מולה.

"נעשה הכל כדי שסלומון יהיה הקורבן האחרון ושדמו שנשפך לא יהיה לשווא", אמר פרץ, "אני קורא להקים ועדת חקירה ממלכתית עם מנדט רחב מעבר לנושא האלימות המשטרתית, שתבדוק את יחס הרשויות כלפי הישראלים יוצאי אתיופיה בכל התחומים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מנה

    מנובלת מעודדת פורעי חוק צבועה הביאה לפה אוכלוסיה אפריקאית יצרה את בעית האפליה של בני העדה

  2. רני

    כשהייתי צעיר חינכו אותי שאם בא שוטר אז צריך לתת לו כבוד. כשהייתי בצבא הבנתי שאם למישהו יש נשק ולי אין עדיף לא להתעסק איתו. גם אם הכבוד שלי נפגע.
    לא ברור מדוע כשאנשים תוקפים שוטר בודד, השוטר מואשם בתקשורת ברצח.
    מסתבר שההרתעה של שלטון החוק לא משפיעה לא מבחוץ ולא מבפנים.
    עדיף כבר להחזיר את העבריינים לשלטון לפחות אליהם יהיה כבוד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר