מנכ"ל איגוד הערים האזורי לביוב עדי שטרנברג באתר העבודות (צילום: שי רביבו)
מנכ"ל איגוד הערים האזורי לביוב עדי שטרנברג באתר העבודות (צילום: שי רביבו)

פרויקט שיקום מורכב בוצע בתנאים קשים בביוב האזורי

במסגרת הפרויקט של איגוד הערים האזורי לביוב שוקמו שוחות בקרה בחלל סגור וחשוך בעומק של שמונה מטרים מתחת לפני הקרקע. לצורך ביצוע העבודה הותקנו אמצעי חילוץ מיוחדים המאפשרים להוציא במהירות את העובדים מהצינור במצב חירום

פורסם בתאריך: 9.7.19 12:08

פרויקט מורכב לשיקום שוחות בקרה על מאסף ביוב ראשי בוצע על ידי איגוד הערים האזורי לביוב בתנאי עבודה קשים, בחלל סגור וחשוך שנמצא בעומק של שמונה מטרים מתחת לפני הקרקע.

במסגרת הפרויקט, שעלותו הסתכמה בשניים וחצי מיליון שקל, בוצעו העבודות לשיקום שוחות הבקרה על מאסף הביוב אשר מוביל שפכים גולמיים אל תחנת השאיבה הראשית במכון לטיהור שפכים. האיגוד הוא הבעלים של המכון לטיהור שפכים הנמצא בקצה רחוב האשלג, סמוך למתחם בתי הזיקוק.

 

 

מנכ"ל האיגוד עדי שטרנברג: "הצינור קולט ומוביל את כל השפכים מ-11 רשויות מקומיות ומשרת אוכלוסייה של כ-700,000 תושבים בספיקה יומית של כ-100,000 מ"ק שפכים ביממה. עבודת שיקום הצינור בוצעה בתנאי עבודה קשים מכיוון שמדובר בחלל סגור וחשוך שנמצא בעומק של שמונה מטרים מתחת לפני הקרקע, כאשר הקבלן נדרש לעמוד בכל כללי הבטיחות הנוקשים והמחמירים שנדרשים לעבודה זו, אשר כללו ציוד בטיחות מיוחד, ציוד מיגון לעובדים וציוד אוורור ותאורה מיוחדים ורבי עוצמה".

שטרנברג הוסיף כי "העבודה היתה מורכבת הן הנדסית והן בטיחותית, והיא בוצעה בהשגחה רצופה וצמודה של עובדי האיגוד בליווי חיצוני של מפקח ומהנדס בטיחות שדאגו לביצוע מושלם של העבודה, תוך הקפדה על איכות העבודה ועל שמירת בטיחות וחיי העובדים. כמו כן הותקנו אמצעי חילוץ מיוחדים המאפשרים במצב חירום הוצאה מהירה של העובדים מתוך הצינור".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר