ויטלי שרמן ז"ל (צילום: מתוך רשת פייסבוק)
ויטלי שרמן ז"ל (צילום: מתוך רשת פייסבוק)

הכבאי ויטלי שרמן הלך לעולמו בנסיבות טרגיות

אנשי תחנת כיבוי אש חיפה אבלים על מותו בנסיבות טרגיות של חברם ויטלי שרמן, סגן מפקד צוות בתחנה. בעקבות הטרגדיה יעבוד היום מערך הבאות במתכונת שבת. איתמר פישר, חברו של שרמן, ספד לו בדף הפייסבוק שלו: "כשאתה מאבד אח שהוא כבאי כמוך, זה כמו פצצה לפנים"

פורסם בתאריך: 10.7.19 10:28

אבל כבד ירד על אנשי תחנת כיבוי אש חיפה עם היוודע דבר מותו של חברם רב סמל ויטלי שרמן בנסיבות טרגיות. שרמן, בן 40, התגורר בשכונת נוה שאנן. הוא הצטרף לתחנת חיפה בשנת 2003 ושימש סגן מפקד צוות בתחנת כיבוי חיפה. בעקבות הטרגדיה החליט יו"ר ארגון עובדי מערך הכבאות אבי אנקורי בשיתוף עם יו"ר הסתדרות המעוף גיל ברטל כי הכבאים יעבדו היום (רביעי) במתכונת שבת.

מארגון עובדי מערך הכבאות נמסר: "אנו מקיימים פעילות במתכונת שבת כאות אבל וכקריאת השכמה לנציב שירותי הכיבוי וההצלה רב טפסר דדי שמחי ולשר לביטחון פנים גלעד ארדן להתערב ולפעול למען הכבאים"

יצוין כי ההחלטה לפעול במתכונת שבת היא המשך להודעתו אמש של ברטל על נקיטת צעדים ארגוניים במערך הכבאות החל ממחר במחאה על "הרדיפה האובססיבית של הנציב כנגד כבאיו המסורים, ובפרט חברי התאגדות העובדים".

הלווייתו של שרמן תיערך היום בשעה 17:00 בבית העלמין תל רגב.

 

 

איתמר פישר, חברו של שרמן, ספד לו היום בדף הפייסבוק שלו וכתב: "כשאתה מאבד חבר בטרם עת, זה לא נתפש. לא משנה איך, זה תמיד תמיד יהיה סרט רע. כשאתה מאבד חבר, אתה אוכל את עצמך בשאלות איך זה קרה ולמה, ומקננת בך תחושה רעה בבטן. כשאתה מאבד חבר, כמה שתנסה להבין למה, לא תמיד נדע ולא תמיד נבין. כי כל אחד הוא שונה, יש לו את המטען שלו ואת הסרט הפרטי שלו. כשאתה מאבד אח שהוא כבאי כמוך, זה כמו פצצה לפנים. זה אחד מהמשפחה שחי איתך באותו סרט, אותו סרט רע של חילוץ מתאונות, שריפות, גופות וכל הדברים הכי רעים שאפשר לראות במציאות. אתה לא מפסיק לחשוב עליו. לא משנה כמה הכרת או כמה לא הכרת – עצם זה שהוא כבאי כמוך אומר שהכרת. אתה הולך לישון בלילה עם מחשבות על הסרטים שהוא אכל, על המחשבות שרצו לו בראש, על הסיוטים מהאירועים, ועם זה אתה מנסה לישון. מנסה. והיום צריכים להמשיך כרגיל. ויטלי שרמן, יהי זכרך ברוך חבר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר