הדרכה של מד"א בחוף. (צילום: נוי ריידיל, דוברות מד"א)
הדרכה של מד"א בחוף. (צילום: נוי ריידיל, דוברות מד"א)

מצילים ואנשי מד"א יקיימו הדרכה בנושא בטיחות בחופים

היום ומחר יתקיימו הדרכות לציבור בנושאים כמו החייאה של ניצולי טביעה, טיפול בסובלים ממכת שמש ומעקיצת מדוזה ועוד. מצילים יסבירו כיצד להימנע ממערבלות, מסחף ומזרמים ויוצגו כלי הרכב החדשים של כוחות החירום בחופי חיפה

פורסם בתאריך: 11.7.19 13:39

צוותי מד"א ומצילי חופי הים של עיריית חיפה יקיימו היום (חמישי) בשעות 20:00-16:00 ומחר בשעות 12:00-8:00 ברחבת האמפיתיאטרון בחוף דדו הדרכות לציבור ללא תשלום בנושא שמירה על הבטיחות במהלך שהות בים ובבריכה.

צוותי מד"א יציבו עמדות החייאה שבהן הם יציגו כיצד לבצע פעולות החייאה באדם מבוגר ובתינוקות שנמשו מהמים עד להגעת אמבולנס למקום. כמו כן יקיימו הצוותים הדרכות בנושא של עזרה ראשונה במקרים של מכת שמש, התייבשות, עקיצת מדוזה, פציעה מחפץ ועוד. ההדרכות יתבצעו בקבוצות קטנות של ארבעה-שמונה אנשים ויימשכו כ-20 דקות, ובסיומן יקבלו המשתתפים חומרי הסברה.

 

 

בחלקה השני של הפעילות יסבירו מצילי החופים של עיריית חיפה לקהל כיצד להימנע ממערבולות, מסחף ומזרמים וכיצד לפעול במצבים אלו. את הפעילות תסיים תצוגת רכבי ההצלה של מד"א ושל העירייה, ובהם אמבולנסים, ניידת טיפול נמרץ, אמבולנס חופים ואופנועי ים.

לאחרונה רכש אגף החופים העירוני שני אופנועי ים חדשים לצורך תגבור מערך ההצלה בחופים בעונת הקיץ. אופנועי הים החדשים יסייעו במתן מענה מהיר להצלת חיים במקרים של טביעה ויאפשרו להרחיב את גזרת הפעולה של המצילים באופן ניכר, כאשר הם מוזנקים גם לחופים מעבר לשטח המוכרז של תחנות ההצלה. לאופנוע הים נרתמת רפסודה מיוחדת עם רצועות לנשיאת טובעים אשר מייעלת את פעולות ההצלה. נוסף על כך רכש אגף החופים טרקטורון (ריינג'ר) המסייע למערך ההצלה והפיקוח לצמצם את זמני התגובה בעת אירוע חריג.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר