יו"ר ועד קרית חיים שלמה אוחיון (משמאל) וסגנו שלמה עדני (צילום: קרן בשן)
יו"ר ועד קרית חיים שלמה אוחיון (משמאל) וסגנו שלמה עדני (צילום: קרן בשן)

מתקן האכלה לחתולי רחוב הוקם בקרית חיים

המתקן להאכלת חתולי הרחוב, שהוצב בקרית חיים מזרחית, כולל מדפים עם שמיכות שעליהן יכולים החתולים לישון, ועל הרצפה מונח האוכל עבורם. במתקן יש חרכי אוורור וברז מים, ובקרוב תותקן בו גם נקודת חשמל

פורסם בתאריך: 15.7.19 18:32

הקמתו של מתקן האכלה לחתולי רחוב הסתיימה היום (שלישי) בקרית חיים מזרחית. את הקמתו של המתקן, שנבנה במשך שלושה ימים, יזמו יו"ר ועד קרית חיים שלמה אוחיון וסגנו שלמה עדני. את הבקשה להצבת המתקן הגישה תושבת הקריה עליזה ברקן, פעילה למען זכויות בעלי חיים.

המתקן המרוצף, ששטחו הוא 7 מ"ר, הוצב בשטח שבבעלות הוועד, והוא כולל מדפים עם שמיכות שעליהן יכולים החתולים לישון, ועל הרצפה מונח האוכל עבורם. במתקן יש חרכי אוורור וברז מים, ובקרוב תותקן בו גם נקודת חשמל.

"נחשפתי לנושא של היעדר פינות האכלה לחתולים באזור חיפה, בעוד שבמקומות אחרים בארץ זה קיים", אומרת ברקן, "לצערי, בחיפה עדיין לומדים את הנושא. ראיתי שאנחנו צריכים בעצמנו לדאוג לפינות האכלה ולמקומות לינה, במיוחד בחורף, ובנינו מעין צימר לחתולים. אני מקווה שהרשויות ייקחו מזה דוגמה ויעשו משהו דומה".

 

חתולי רחוב (צילום: אליהו הרשקוביץ)

חתולי רחוב (צילום: אליהו הרשקוביץ)

 

 

את המזון יספקו מאכילי חתולים קבועים, וברקן מציינות שהיתרון המרכזי של מתקני ההאכלה הוא הפיקוח של המאכילים שמכירים את החתולים בסביבה ויודעים מי זקוק לטיפול וטרינרי ולעיקור או לסירוס. כעת בוחנים אוחיון וברקן את האפשרות להציב תחנות האכלה גם במקומות אחרים בקרית חיים.

אוחיון: "זהו מתקן לתפארת שלא רואים באף מקום אחר, ממש בית מלון חמישה כוכבים לחתולים שבו הם יכולים לנוח ולאכול. פניתי לעיריית חיפה ואמרתי שאם היא תקציב לי שטח בקרית חיים מערבית, אקים מתקן כזה גם בה. אני פונה גם לתושבים שמוכנים להקצות שטח פרטי למתקנים נוספים. המטרה הבאה שלנו היא להקים פארק לכלבים בקרית חיים המערבית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. 1111

    הגיע הזמן להתחיל במבצע לעיקור כפי שמבוצע ברשויות הקרובות

  2. חיים

    קרית חיים הופחת להיות גן חיות. מעניין למה בכרמל אין מתקן כזה???? למה עליזה ברקן לא מגדלת אותם בביתה?? במקום להציע את רעיונות החלם האלה. קרית מתים!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד. שעוד ערים יקחו דוגמא מכם ויישמו.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד. שעוד ערים ייקחו דוגמא מכם ויישמו.

  5. אריק

    כאוהב חתולים מושבע אין מאושר ממני שהוקצה להם מקום חמים ונעים, עם עמדות האכלה וכבוד לעצם קיומם. תודה לועד קרית חיים ולעומד בראשו על היזמה המבורכת ותודה לכל מי שמתמיד בהאכלת בעלי חיים !!

  6. Ibrahim

    אשרי היוזם ואשרי המבצעים. הגיע הזמן שלבעלי החיים תהיה נציגות (אנושית כמובן) בכנסת

  7. סובל

    מדוע אין גם מתקן לצואה של החתולים?
    יש גם אנשים שהריח של צואת החתולים מפריע להם.
    זאת חוכמה קטנה לחשוב שהחתול יותר חשוב מהאנשים.
    בקיצור, תדעגו שהציבור לא יסבול מאהבת החתולים של חלק קטן מהציבור.

  8. דני חיפה

    פשוט הזוי. אתם מדהימים..אגב יש גם גם ארגזי חול לצואה שלהם ??? או שרק מתקני האבסה להאביס אותם טוב טוב ואחרי זה הם יעשו צואה ריחנית טריה בגינות מסביב . זה לא יאמן עד כמה רחוק תלכו עם החתולים האלה. יש ילדים רעבים , יש משפחות בקו העוני , אבל לא , לא חשוב. החתולים הכי חשובים. מדהים מדהים אותי האטימות שלכם. יותר קל שכל חובב חתולים יקח כמות נכבדת אליו הביתה ויפטור את הציבור מהצרה הזו

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תבורכו!!!!!!! שירבו אנשים כמוכם !!
    באיזה רחוב זה במזרחית ?

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רעיון מבורך כן ירבו מקווים שכל העיריות בארץ ילמדו ויעשו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר