האיצטדיון העירוני (צילום: צבי רוגר)
האיצטדיון העירוני (צילום: צבי רוגר)

פינגולד מסרב לחתום על החוזה ל"משחק השלום"

לדבריו של חבר מועצת העיר יעקב פינגולד, המשמש יו"ר זמני של חברת האיצטדיון העירוני, הסיבה לסירוב היא שלפי החוזה אמורה החברה לסייע בהפקת האירוע ולדאוג לאבטחתו, בעוד שהוא טוען שאין זה מתפקידה של החברה ושהיא משמשת רק כמשכירת האיצטדיון

פורסם בתאריך: 22.7.19 15:07

חבר מועצת העיר יעקב פינגולד, המשמש יו"ר זמני של חברת האיצטדיון העירוני, מסרב לחתום על החוזה לקיום "משחק השלום". הסיבה לסירובו היא שלפי החוזה אמורה החברה לסייע בהפקת האירוע ולדאוג לאבטחתו, כלומר להזמנת שוטרים, מאבטחים וסדרנים, בעוד שפינגולד עומד על כך שאין זה מתפקידה של החברה ושהיא משמשת רק כמשכירת האיצטדיון לצורך קיומו של המשחק.

יצוין כי היוזמת של המשחק היא חברת MTR7 – חברה ישראלית-ברזילאית שעוסקת בחיבור עסקי ומדיני בין ישראל לברזיל באמצעות ספורט. היום (שני) אמור היה להיחתם ההסכם בין כל הצדדים, אך סירובו של פינגולד לחתום עליו בשם חברת האיצטדיון מעכב את התנעתו של האירוע.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון" לפני שבוע וחצי, ראש העיר עינת קליש רותם נתנה אור ירוק לקיומו של המשחק באיצטדיון העירוני בחודש אוקטובר. במשחק אמורים להשתתף כוכבי נבחרת ברזיל שזכו בגביע העולמי בשנת 2002, ובהם ג'וליו סזאר, אדימילסון, רונלדיניו, ריבלדו, בבטו, סזאר סמפאיו, אלדאיר, גונסלבס, רוברטו קרלוס וג'ובאני, תחת הדרכתו של רונאלדו. בצד הישראלי אמורים לשחק משה סיני, עבאס סואן, איציק קורנפיין, ראובן עטר, ואליד בדיר, יניב קטן, יוסי אבוקסיס, טל בן חיים, עבד רבאח, אלון חרזי ואריק בנדו תחת הדרכתו של שלמה שרף.

 

 

בשבוע של המשחק תערוך חברת MTR7 שתי תצוגות – האחת של חידושים בתחום הרפואה והשנייה של אתרי תיירות מובילים בארץ – במטרה לקדם את שיתוף הפעולה בין חברות ישראליות וברזילאיות. כמו כן ייערך ערב גאלה בהשתתפותם של שרים וסנאטורים מברזיל.

פינגולד מסר בתגובה: "המטרה של חברת האיצטדיון היא להשכיר את האיצטדיון לאירועים שונים מבלי להיות מעורבת בהם. כך לגבי הופעות של להקות וזמרים וכך לגבי משחקי כדורגל. כמו שבמשחקים של מכבי חיפה, הפועל חיפה ונבחרת ישראל – שהן האחראיות לניהול, לארגון ולטיפול השוטף במשחק – גם משחק השלום צריך להיות מאורגן ומנוהל על ידי חברת ההפקה".

מחברת MTR7 לא התקבלה תגובה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חיפאית זועמת לרוב

    תותח על הפיינגולד הזה. לא רואה ממטר!!! לא ראש עיר, לא עציוני, לא נחשון. וגם לא מהסס להגיד תמיד את האמת בתקשורת בניגוד לכל הפונקציונרים שם.

  2. שמואל

    לא מבין עד מתי בתפקידים ציבוריים , ימונו בעלי אינטרסים פרטיים.

    ממש פתח לדברים לא מקובלים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר