האיצטדיון העירוני (צילום: צבי רוגר)
האיצטדיון העירוני (צילום: צבי רוגר)

האיצטדיון ישמש בית כנסת ביום כיפור לתושבי נאות פרס

בשכונת נאות פרס עדיין לא הוקם בית כנסת, וחברי מועצת העיר אריה בליטנטל ויעקב פינגולד, המשמש יו"ר זמני של חברת האיצטדיון העירוני, סיכמו כי אחד מהאולמות באיצטדיון ישמש מקום תפילה ביום כיפור

פורסם בתאריך: 27.7.19 20:23

האיצטדיון העירוני ישמש בית כנסת לתושבי שכונת נאות פרס ביום כיפור. ההחלטה על כך התקבלה בעקבות פנייתם של תושבים לחבר מועצת העיר אריה בליטנטל מסיעת אגודת ישראל, וזה פנה בעניין לחבר המועצה מסיעת חיפה מתחדשת יעקב פינגולד, המשמש בין השאר כיו"ר הזמני של חברת האיצטדיון. לאחר זמן קצר נקבע שאחד מהאולמות באיצטדיון ישמש בית כנסת ביום כיפור.

כפי שפורסם בחודש ינואר ב"כלבו – חיפה והצפון", עד כה לא הוקם בית כנסת בנאות פרס, והציבור הדתי בשכונה נאלץ להתפלל בחדר שהוקצה להם בבית הספר למדעים וספורט נאות פרס. עיריית חיפה אמנם הקצתה שטח להקמת בית כנסת, אך בנייתו תלויה בתקצוב מהמשרד לשירותי דת ו/או בכספי תרומות.

 

 

בליטנטל: "מצאנו מתחם באיצטדיון שבו יתפללו תושבי נאות פרס ביום כיפור. הדבר סוכם בין הגבאי של בית הכנסת בשכונה ליו"ר הזמני של חברת האיצטדיון שנתן את הסכמתו. מדובר ב-600-400 מתפללים, שהמקום שהוקצה להם בבית הספר בשכונה קטן מלהכיל את כולם. הם פנו אלי ואני שידכתי בינם לבין פינגולד".

פינגולד: "צריך להכשיר מקום למתפללים ביום כיפור, והמתחם שנמצא באיצטדיון הוא ראוי עד שייבנה בית כנסת בנאות פרס. אני בטוח שדירקטוריון החברה יאשר את השימוש באופן חד פעמי".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בית הכנסת באיצטדיון-לספרדים או אשכנזים?מקווה שחחשבו על זה.שלא ישכחו גם לבדוק מזוזות בכל הכניסות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר