השריפה במדעטק (צילום: דוברות כיבוי האש)
השריפה במדעטק (צילום: דוברות כיבוי האש)

צפו: שריפה במדעטק – דיירים בבניינים סמוכים פונו

בעקבות שריפה שפרצה הבוקר במדעטק פינו כוחות ההצלה דיירים מבתים סמוכים והמשטרה סגרה את רחוב בלפור לתנועת כלי רכב. בצהריים הושגה שליטה על האש

פורסם בתאריך: 27.7.19 09:16

שריפה פרצה הבוקר (שבת) במדעטק ברחוב בלפור בחיפה. בעקבות השריפה פינתה המשטרה דיירים שגרים סמוך לבית הספר, רחוב בלפור נסגר לתנועת כלי רכב, ושוטרים כיוונו את המכוניות לצירים חלופיים ובטוחים.

מדוברות כיבוי האש נמסר כי הדליקה התפשטה למדעטק, וכי המשטרה הקימה חפ"ק במקום ביחד עם גורמי כיבוי האש, עם מד"א ועם העירייה.

 

 

 

עדכון (14:32): הושגה שליטה על האש. מהמשטרה נמסר כי רחוב בלפור נפתח לתנועה לשני הכיוונים.

עדכון (9:35): מפקד תחנת חיפה טפסר משנה חזי לוי מסר ל"כלבו – חיפה והצפון": "מדובר במבני מחלקת החינוך במתחם המדעטק (לשעבר בית הספר בסמ"ת). הדליקה משתוללת בשתיים וחצי קומות של המבנה, כולל המרתף. הזעקנו לכאן 30 צוותים. אנחנו שולטים במצב ומקווים לסיים את פעולות הכיבוי בקרוב. אחד מהעובדים במקום נפגע ומטופל במקום על ידי מד״א".

עדכון (9:30): מכיבוי האש נמסר כי בדקות אלו כוחות מתוגברים ממשיכים בחירוף נפש במאמצי הכיבוי של השריפה העזה, רבת המימדים, במתחם המדעטק. במקום שני מבנים בוערים בעירה מלאה בקומות השנייה והשלישית. נכון לדקות אלו טרם הושגה שליטה.

עדכון (9:20): מדוברות המשטרה נמסר כי עשרות תושבים משישה בניינים סמוכים פונו עד כה. שאר הדיירים, לרבות דיירים המתגוררים בבית אבות סמוך, הונחו להישאר בבתים ולסגור את החלונות מפאת העשן הסמיך. עוד נמסר כי מלבד רחוב בלפור, סגורים גם הרחובות ארלוזרוב, יוסף והרצל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר