הכרמלית (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
הכרמלית (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

הכרמלית תושבת הערב לצילום סרטון לפסטיבל הסרטים

הכרמלית תושבת הערב מהשעה 22:00 לצורך הכנת סרטון פרומו לפסטיבל הסרטים הבין לאומי. וגם שיא נוסעים בכרמלית: בחודש יולי חצה לראשונה מספר הנוסעים ברכבת התחתית של חיפה את רף 100,000 הנוסעים

פורסם בתאריך: 4.8.19 17:18

עדכון אחרון: 5.8.19 07:58

הכרמלית תושבת היום (שני) מהשעה 22:00 לצורך הכנת סרטון פרומו לפסטיבל הסרטים הבין לאומי ה-35 בחיפה, אשר יתקיים בחול המועד סוכות. את הסרטון מפיקה החברה לאומנות תרבות וספורט (אתו"ס).

מועד ההשבתה של הכרמלית נקבע לאחר פילוח מספרי הנוסעים לפי ימים ושעות כדי לצמצם את הנזק לציבור הנוסעים.

מנכ"ל חברת הכרמלית אבישי הדר: "הכרמלית ואתו"ס מפיקים סרטון תדמית לפסטיבל הסרטים. זה מחייב אותנו להישאר במקום יותר מחמש שעות, ואנחנו מקדימים את תחילת ההסרטה כדי להשלים את כל הצילומים בלילה, כשהתנועה דלילה, ולא לגלוש לשעות הבוקר, שבהן יש לכרמלית ביקוש רב".

האם אי אפשר היה לקיים את הצילומים עם הנוסעים? זה יכול להיות אותנטי.

"זה בלתי אפשרי. הפעילות הזו מחייבת אותנו להשבית קרון וגם להכניס לכרמלית אביזרים שונים לטובת הסרטון, כולל הפעלה של מחולל עשן. לצערי אנחנו לא יכולים לעשות את זה תוך כדי תנועה. היום והשעות נבחרו בקפידה כדי לצמצם למינימום את הפגיעה בנוסעים. לפני הנתונים שבידינו, בתחילת השבוע בשעות הלילה המאוחרות תנועת הנוסעים בכרמלית היא דלילה. הכוונה היא לא לפגוע בשירות שאנחנו נותנים לציבור. במהלך השבוע מסיימת הכרמלית את עבודתה בחצות, כך שהפגיעה בנוסעים היא מינימלית. בבוקר תחזור הכרמלית לפעילות רגילה".

 

 

ובתוך כך, שיא חדש נרשם בכרמלית: לראשונה חצה מספר הנוסעים ברכבת התחתית של חיפה את רף 100,000 הנוסעים. מנתונים שנאספו בחודש יולי הגיע מספר הנוסעים שהשתמשו בכרמלית ל-103,230 איש. השיא הקודם נרשם בחודש דצמבר 2018 – החודש שבו חודשו נסיעות הכרמלית בתשלום – ועמד על 98,164 נוסעים.

הדר: "אני מקווה שנמשיך במגמה הזו ושנחצה את רף מיליון הנוסעים בשנה. אנחנו נמצאים בעיצומה של עונת הקיץ שהחלה בחודש יולי עם יציאתם של התלמידים לחופש הגדול, ובכל שנה בחודשי הקיץ מספר הנוסעים גדל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. קבלנו אסון המטרונית במקום קוי תחתית מהירים

    אם היו עוד 2 קווי כרמלית ממרכז הכרמל אל האוניברסיטה ומקרית חיים דרך העיר התחתית אל בת גלים אז הכל היה נראה אחרת
    והעיר הייתה טסה.
    הבעיה שאף ממשלה לא תשקיע 20 מליארד שקל בקוים בחיפה, רק בתל אביב ובירושלים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר