ארגזי תוצרת חקלאית (צילום: מגד גוזני)
ארגזי תוצרת חקלאית (צילום: מגד גוזני)

מכרז להקמת זירת מסחר דיגיטלית לתוצרת חקלאית

החברה הכלכלית לחיפה פרסמה מכרז להקמה ולתפעול של זירת מסחר דיגיטלית לתוצרת חקלאית, בעיקר פירות וירקות, במטרה ליצור פלטפורמה שבה חקלאים יציעו את מרכולתם במחירים מבוקשים, ועסקים שיחפצו בסחורה יציעו את המחירים שאותם הם מוכנים לשלם

פורסם בתאריך: 11.8.19 09:59

החברה הכלכלית לחיפה פרסמה מכרז להקמה ולתפעול של זירת מסחר דיגיטלית לתוצרת חקלאית. מטרתה של היוזמה היא לבנות פלטפורמה דיגיטלית שבה חקלאים יציעו את מרכולתם, ובעיקר ירקות פירות, במחירים מבוקשים, ועסקים כמו בתי מלון, מסעדות ובתי קפה שיחפצו בסחורה יציעו את המחירים שאותם הם מוכנים לשלם.

עלות הפרויקט נאמדת ב-2.5 מיליון שקל והוא יתנהל באמצעות אתר אינטרנט ואפליקציה שאליהם יירשמו העסקים מראש. החברה שתזכה במכרז תקים מרכז ניהול שימוקם בחיפה ומרכז לוגיסטי לשינוע, לקירור ולאחסנה של התוצרת החקלאית. החברה תעקוב אחר הצעות המחיר של החקלאים מול הביקושים של בעלי העסקים ותקשר בין הצדדים לקידום ביצוע עסקה.

 

 

סגן ראש העיר דוד עציוני המשמש יו"ר החברה הכלכלית לחיפה: "אנחנו ממשיכים להשקיע בחדשנות, גם למען הוזלת יוקר המחייה. זו בשורה גדולה שתצא מחיפה. פלטפורמה מתקדמת כזו היא העתיד של המסחר בתוצרת חקלאית. הזירה תאפשר לחקלאים למכור תוצרת טרייה ולא להיות תלויים בגורמים בודדים ששולטים בשוק ומכתיבים מחירים, ומנגד תאפשר לעסקים לקנות במחירים שלא יכבידו עליהם – דבר שיוריד גם את המחיר הסופי לצרכן".

מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה אור שחף: "החברה הכלכלית תומכת בהנעת הכלכלה המקומית, ביצירת מקומות עבודה ובקידום מיזמים חדשניים עסקיים שיאפשרו לחברה מקורות הכנסה נוספים לטובת המשך פיתוח העיר. זירת המסחר תמוקם בעיר ותייצר חדשנות בתחום המסחר בפירות ובירקות. החברה תמשיך לזהות הזדמנויות חדשניות שיתרמו לצמיחה בעיר".

 

אור שחף (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)

אור שחף (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. 2.5 מ' ש' על כלום בעצם. אתר ריק.

    אם יש צורך בשוק מדוע הסקטור הפרטי לא ממלא אותו?
    מדוע חברה ציבורית מכספי משלם המיסים צריכה להתעסק בנישה כל כך שולית?
    מי קבע שזה יוזיל את יוקר המחייה? ?
    עשו כאן סלט בבל"ת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר