עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)
עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)

פורסם מכרז נוסף לתפקיד במינהלת 2030

התפקיד במינהלת 2030 הוא ראש תחום פרויקטים לפיתוח המרחב העירוני, אשר כולל אחריות לתיאום הפעילויות הכרוכות בתחום הפרויקטים, ביצוע מחקר וסינון פרויקטים, השגת תקציבים ומענקים לקידומם וסיוע בבניית אסטרטגיה לביצועם

פורסם בתאריך: 29.8.19 19:49

עיריית חיפה פרסמה היום (חמישי) מכרז לאיוש תפקיד נוסף במינהלת 2030 הפועלת בלשכת ראש העיר עינת קליש רותם – ראש תחום פרויקטים לפיתוח המרחב העירוני.

תיאור התפקיד כולל "אחריות לתיאום הפעילויות הכרוכות בתחום הפרויקטים במרחב העירוני, ביצוע מחקר וסינון פרויקטים קיימים ופוטנציאליים התואמים את התוכנית העירונית במינהלת, זיהוי ורקימת חיבורים בין גופים שיאפשרו האצה של הפרויקטים ובחינת מכלול האפשרויות לקידומם, השגת תקציבים ומענקים לקידום פרויקטים בעיר וסיוע בבניית תוכנית אסטרטגית סדורה לביצוע הפרויקטים".

המכרז מתווסף לשלושה מכרזים שפרסמה העירייה לפני כחודש וחצי לשכירת שירותי ייעוץ חיצוני בשלושה תחומים – פיתוח עירוני וקיימות סביבתית, השיט והים והתיירות. עם זאת, המכרז הנוכחי הוא למשרה בעירייה ולא לעבודת ייעוץ זמנית.

 

 

בישיבת מועצת העיר שנערכה בסוף חודש יוני הודיעה קליש רותם על הקמת מינהלת 2030, שהופקדה על קידום תחומי הכלכלה, התעסוקה ואיכות הסביבה בעיר.

על ההשתלבות של יחידה עירונית חדשה במערך הארגוני הקיים של העירייה אמרה קליש רותם: "המינהלת תקום תחת לשכת ראש העיר, במקומה הטבעי. היא תציג ותקדם את האסטרטגיה העירונית להתחדשות, דבר שאותו חייב להוביל ראש עיר. המינהלת תהיה רזה מאוד מבחינת תפקידים ותכיל מספר עובדים מצומצם ומקצועי. אין בכוונתה להיכנס בנעלי עובדי העירייה הקיימים שעושים את עבודתם נאמנה ובמסירות. לא יהיו כפילויות ולא תהיה עבודה מקבילה. המינהלת תגדיר צרכים ותפקידים ותעניק את הכוח לכל אגף או מחלקה בעירייה לקדם את הנושאים היושבים על שולחנם. למינהלת יצטרפו אנשי מקצוע ייחודיים רק אם הפונקציה שלהם חסרה כיום בעירייה, בתחומים קריטיים לעתיד העיר חיפה ושעד היום לא טופלו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. 20-30 חברות עוברות מכאן כל חודש

    מנהלת 2030 יכולה לפעול באותה מידה בהחלפת מנהלי החברה הכלכלית
    והחברה הכלכלית צריכה לפעול להביא לחיפה חברות גדולות חזרה מהמרכז ולא להתעסק בשטויות אחרות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר