זירת הירי ברחוב אלנבי (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הירי ברחוב אלנבי (צילום: דוברות המשטרה)

רופא חיפאי נורה ברחוב אלנבי, מצוד אחר החשודים

רופא חיפאי באחד מבתי החולים בעיר נפצע באירוע ירי ברחוב אלנבי. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים רמב"ם במצב קשה אך בהכרה. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי הירי וסגרה קטע מרחוב אלנבי כדי לאפשר את עבודת החוקרים

פורסם בתאריך: 8.9.19 08:34

תושב חיפה כבן 33 נפצע הבוקר (ראשון) באורח קשה באירוע ירי ברחוב אלנבי בעיר. המשטרה שהוזעקה למקום מבצעת סריקות אחר מבצעי הירי לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ. הרקע למקרה ונסיבותיו נמצאים בחקירה.

מהמשטרה נמסר כי הפצוע הוא רופא בבית חולים בעיר, אם כי טרם נמצא קשר בין האירוע לבין משלח ידו. רחוב אלנבי נחסם לתנועה בקטע הכביש הרלוונטי כדי לאפשר את עבודתם של חוקרי הזיהוי הפלילי.

 

 

מדוברות מד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב קשה אך בהכרה.

פראמדיק מד"א חנן זוהר: "כשהגענו לרחוב ראינו סמוך לכניסה לבניין מגורים גבר שוכב עם פצעי ירי בגופו. תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

מהקריה הרפואית רמב"ם נמסר כי הפצוע נמצא בטיפול בחדר הלם וכי הוא מונשם.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הציבור הערבי בחיפה עבר כל גבול אפשרי כל פעם מתפרסם שערבי תקף עובדי ציבור בבתי חולים בעיר דקר עובר אורח תמים ועוד אלף ואחד מקרי אלימות כאלו ואחרים !!!! ומנגד על הציבור החרדי אין מקרה אחד של אלימות או פשע ולמרות זאת הציבור היהודי אשכנזי בחיפה לא רוצה את החרדים בעיר???!!!! אם לא החרדים כל הדר הייתה ערבים זה היה כמו שכם לא הייתה כניסה ליהודים

  2. כל שבוע מדווחים על ירי באנשים ברחוב

    הפקרות בחיפה
    יש בכלל משטרה בעיר?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר