מנהלת פיתוח עסקי חיפה ב-BDO ליטל פז (מימין), שותף בכיר ומנהל סניף חיפה של BDO רו"ח אבי עוז, ראש מינהלת חיפה 2030 עו"ד ענבל ריבלין ומנהל פיתוח עסקי וחדשנות בחברה הכלכלית לחיפה מוטי מאיר (צילום: נתי חדד)
מנהלת פיתוח עסקי חיפה ב-BDO ליטל פז (מימין), שותף בכיר ומנהל סניף חיפה של BDO רו"ח אבי עוז, ראש מינהלת חיפה 2030 עו"ד ענבל ריבלין ומנהל פיתוח עסקי וחדשנות בחברה הכלכלית לחיפה מוטי מאיר (צילום: נתי חדד)

דלת פתוחה ללשכת ראש העיר? תלוי את מי שואלים

בכנס "לצמוח מהצפון", שהיה מיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ואורגן על ידי חברת BDO, אמרה ראש מינהלת 2030 בעיריית חיפה עו"ד ענבל ריבלין כי לבעלי העסקים יש דלת פתוחה בלשכת ראש העיר, ונענתה בצעקות שלא כך הדבר

פורסם בתאריך: 11.9.19 08:04

כ-300 איש השתתפו אתמול (שלישי) בכנס "לצמוח מהצפון" שהיה מיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ואורגן על ידי החברה הבין לאומית BDO.

את הכנס, שנערך במלון לאונרדו, פתח מנכ"ל החברה הכלכלית חיפה אור שחף שאמר: "לי ברור שהעסקים הקטנים והבינוניים מייצרים מקומות עבודה בעיר. אני חושב שחיפה צריכה להיות בירת הצפון ולא לשאוף להיות תל אביב. זה אומר לקחת את מה שיש קדימה ולמנף את זה. אנחנו משקיעים מדי שנה שלושה מיליון שקל בפיתוח סטארטאפים וגורמים לצעירים להישאר בחיפה. יש לנו ענפים כמו נדל"ן ומסחר שאפשר לפתח".

לאחר מכן אמרה ראש מינהלת 2030 בעיריית חיפה עו"ד ענבל ריבלין בדברי הפתיחה שלה כי לבעלי העסקים יש דלת פתוחה בלשכת ראש העיר – אמירה שגררה ביקורת בקרב חלק מהמשתתפים שצעקו לעברה שלא כך הדבר. ריבלין השיבה: "לא ניתן לתקן בתשעה חודשים שבהם נמצאת עינת קליש רותם בתפקידה את מה שקרה בשני העשורים האחורונים, ואני מקווה שמעתה הפיתוח יהיה מואץ, נכון ומושכל יותר". ריבלין סיפרה כי במינהלת החלו לעבוד על שינויים כמו רפורמה ברישוי עסקים, התייעלות ביורוקרטית וייעול זמנים, והוסיפה: "כל נושא הצירים המסחריים יעבור תכנון מושכל מחדש ויתמקד בשימושים מעורבים של מסחר ובתי אוכל".

 

 

את הפאנל "השלכות תפעוליות במעבר ל-eCommerce – איך לבנות מערך יעיל ורווחי" הנחתה רו"ח אורנה גרדמן, שותפה בסניף BDO חיפה, ואמרה: "אני חיפאית כל חיי וכאן גידלתי את ילדי. יש פוטנציאל לעיר הזו. בקרוב יהיו בה שלושה נמלים. זאת עיר מדהימה ויפהפייה שקוראת לצעירים לבוא ולגור בה. ה-eCommerce הוא טריגר נוסף שנועד להביא אוכלוסייה חדשה לחיפה".

בפאנל שדן בהשארת המשאב האנושי בצפון עלו הדרישות להתאים את הציפיות לדור העובדים החדש, לתת להם קידום וחום אנושי שהולך לאיבוד עם התקדמות הטכנולוגיה, ולתת לאזור הצפון התייחסות ספציפית.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חילוני שחרד לעיר בשחור

    תוסיפו קווים וזמינות לאוטובוסים בשבת ליעדים נוספים בחיפה.
    תוציאו את המפלגות החרדיות מהקואליציה

  2. עובדי עירייה

    ענבל ריבלין היא האדם הנכון ובזמן הנכון.
    מדובר באדם שיודע להקשיב ויודע לתת מעצמו בניגוד לאנשים אחרים שהביאה איתה קליש וזאת בניגוד גמור לרות בונה שכבר עזבה אותנו והלכה לדרכה לאחר שקליש הבינה שהיא רק נזק לעירייה ושהיא נזק לעובדי העירייה
    אנחנו עובדי העירייה רוצים לברך את עינבל ונעזור לך ככל האפשר במלוי תפקידך בדיוק כפי שעזרת לנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר