הפגנה של ערביי חיפה (צילום: ג'יני)
הפגנה של ערביי חיפה (צילום: ג'יני)

הזירה של עיתון "הארץ" מגיעה לחיפה

מדור הדעות החדש של עיתון "הארץ" - "הזירה - الساحة" - בשיתוף עם עמותת סיכוי יערוך ביום חמישי במתנ"ס הדר אירוע שבו יראיין עורך "הארץ" אלוף בן את ח"כ איימן עודה. במסגרת האירוע יתקיים פאנל סביב השאלות המרכזיות הקשורות בעתיד החברה הערבית

פורסם בתאריך: 11.9.19 12:07

בתחילת חודש אוגוסט השיק אתר "הארץ" את מדור "הזירה – الساحة" – מדור דעות דו לשוני שמהווה פלטפומרה דיגיטלית ראשונה מסוגה לפרסום מאמרים וטורי דעה בעברית ובערבית. מאז עלייתו לאוויר פורסמו במדור עשרות מאמרים פרי עטם של כותבים מהחברה הערבית, שתורגמו גם לעברית ופורסמו לקהל קוראי "הארץ".

נוסף על פרסום המאמרים ומתוך שאיפה להעתקת הדיון סביב השאלות והסוגיות החשובות לחברה הערבית, מקיימת "הזירה – الساحة" בשיתוף עם עמותת סיכוי שורה של מפגשים לקהל הרחב ביישובים ערבים ובערים מעורבות. המפגש הראשון נערך בנצרת בתחילת החודש בהנחייתו של עיתונאי "הארץ" ג'קי חורי, שאירח לשיחה את ח"כ עאידה תומה סלימאן, וכמו כן התקיים פאנל של פעילים חברתיים שדנו בסוגייה הבוערת ביותר כעת ברחוב הערבי – תופעת הפשיעה והאלימות. האירוע השני התקיים ביפו בהנחייתה של נטע אחיטוב מ"הארץ", שאירחה את הראפר תאמר נפאר ואנשי רוח וקולנוע סביב שאלת מרחב התרבות והיצירה לאמנים הפלסטינים בישראל.

 

 

האירוע החותם של סדרת המפגשים יתקיים מחר (חמישי) בשעה 19:30 בחיפה – סמל החיים המשותפים – ויתמקד בשאלה לאן ממשיכים אחרי הבחירות ואיך בונים עתיד טוב יותר עבור שני העמים במדינה. באירוע שיתקיים על גג מתנ"ס הדר ברחוב טבריה 15 יתארח יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה בריאיון אחד על אחד עם עורך "הארץ" אלוף בן. לאחר מכן יתקיים פאנל סביב השאלות המרכזיות הקשורות בעתיד החברה הערבית, וישתתפו בו ח"כ מנסור עבאס (רע"מ), חברת מועצת העיר שהירה שלבי (חד"ש), אמל אסעד ממובילי המאבק נגד חוק הלאום ומנכ"ל שותף בעמותת סיכוי רון גרליץ.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר