איתמר צ'יזיק
איתמר צ'יזיק

אושר מינויו של צ'יזיק ליו"ר חברת האיצטדיון

לאחר שאיתמר צ'יזיק התפטר מסיעת חיפה מתחדשת ואחרי שעיריית חיפה שלחה למשרד הפנים הבהרות באשר למעמדו, אישרה הוועדה לבדיקת כשירות מינויים בתאגידים העירוניים את המינוי

פורסם בתאריך: 11.9.19 11:53

אושר מינויו של איתמר ציזיק ליו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני על ידי הוועדה לבדיקת כשירות מינויים בתאגידים העירוניים במשרד הפנים. בכך מסתיימת הסאגה הארוכה שהחלה בעקבות פסילתו לתפקיד על ידי משרד הפנים בשל טענה לניגוד עניינים, למרות שמינויו אושר במועצת העיר.

בעקבות הגשת ערעור על החלטת משרד הפנים, הוגשו בשבועות אחרונים במסגרת ההליך הבהרות מטעם עיריית חיפה, ולפיהן הצהירה העירייה כי חברותו של צ'יזיק בארגון הגג של מועדוני הצמרת של הכדורגל באירופה ECA "היתה פרסונלית, ללא זיקה לתפקידו שבו נשא גם בשנים שבהן כיהן בתפקיד במכבי חיפה וודאי שבשנים מאוחרות לכך", והבהרה נוספת על כך שהוא התפטר מסיעת חיפה מתחדשת בראשותו של סגן ראש העיר דוד עציוני.

עציוני מסר בתגובה: "אני שמח שהוועדה החליטה את ההחלטה המתבקשת למען תושבי חיפה ולמען האיצטדיון. אין ראוי מצ'יזיק ואין מוכשר ממנו לתפקיד".

ממשרד הפנים נמסר: "הוועדה לבדיקת כשירות מינויים אישרה את מועמדותו של צ'יזיק לתפקיד יו"ר דירקטוריון תאגיד קריית הספורט והבילוי חיפה בע"מ".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר