רכבת ישראל (צילום: אילן אסייג)
רכבת ישראל (צילום: אילן אסייג)

קווי הלילה לנתב"ג יושבתו בימים שני-חמישי

לצורך השלמת חיבור הקו המהיר ירושלים-תל אביב לרשת החשמל תבצע הרכבת עבודות בשבוע הבא. בימים שני-חמישי יסיימו קווי הלילה המגיעים מצפון את מסלולם בתחנת תל אביב סבידור מרכז. הרכבת תעמיד לרשות הנוסעים מערך היסעים ללא תשלום מתחנת הרכבת לנתב"ג

פורסם בתאריך: 12.9.19 15:40

רכבת ישראל תשבית את קווי הלילה מחיפה לנתב"ג מיום שני, 16 בספטמבר, ועד יום חמישי, 19 בספטמבר, בשעות 4:30-22:30. ההשבתה נועדה להשלמת חיבור הקו המהיר ירושלים-תל אביב לרשת החשמל וביצוע נסיעות הרצה.

כל הרכבות מצפון יתחילו ויסיימו את נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור מרכז. ברכבת מציינים כי הם יעמידו מערך היסעים ללא תשלום לנוסעים מתחנת הרכבת בתל אביב לנתב"ג.

בהודעה של דוברות הרכבת נכתב: "עבודות החשמול וההנדסה ונסיעות ההרצה במערך חשמלי יאפשרו את הפעלת השירות בקו תל אביב-ירושלים כמתוכנן בסוף השנה, ללא צורך בהחלפת רכבת הנדרשת כיום בנתב"ג. כמו כן יאפשרו העבודות להשלים את פרק ההרצה בקו, ובהתאם להגדיל את מספר הנוסעים ברכבות המופעלות בקו ולהרחיב את שעות הפעילות בו".

 

 

ברכבת ממליצים לציבור הנוסעים להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל, בפייסבוק ובאפליקציה.

יצוין שהעבודות גם ישפיעו על תנועת הרכבות מדרום שיתחילו ויסיימו את נסיעתן בתחנת לוד. בתחנות מודיעין, נתב"ג, כפר חב"ד, לוד וגני אביב לא יופעל באותה העת שירות רכבות, ואילו הרכבות בקו הנגב המערבי בלבד (רעננה-באר שבע) יתחילו ויסיימו את נסיעתן מדרום בתחנת תל אביב ההגנה.

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    את העבודה הזאת היה צריך לעשות בשבת ולא להפריע למיליוני אזרחים במהלך השבוע. זאת דוגמית למה שמחכה לנו לאחר הבחירות אם נתניהו יצליח להקים קואליציה עם החרדים והחרדלים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר