אמבולנס (צילום: דורון גולן, ג'יני)
אמבולנס (צילום: דורון גולן, ג'יני)

פעוטה נשכחה ברכב בטירת כרמל. מצבה קל

כוחות של מד"א פינו לבית החולים רמב"ם פעוטה בת ארבעה חודשים ששהתה זמן ממושך ברכב סגור. "כשהגענו למקום ראינו את הפעוטה מוחזקת בידי גבר", סיפר חובש מד"א, "היא היתה בהכרה, חמה למגע ועם סימנים קלים של מכת חום"

פורסם בתאריך: 18.9.19 11:30

פעוטה ששהתה ככל הנראה זמן ממושך ברכב נעול בטירת כרמל פונתה היום (רביעי) לבית החולים רמב"ם כשהיא סובלת ממכת חום קלה. מדוברות מד"א נמסר כי הדיווח על המקרה הגיע למוקד 101 בשעה 10:40 וכי חובשים ופראמדיקים של הארגון הגיעו למקום וטיפלו בתינוקת, בת ארבעה חודשים, שהיתה בהכרה ובמצב קל.

חובש בכיר במד"א מוטי כהן: "כשהגענו לרחוב מוצקין בטירת כרמל ראינו את הפעוטה מוחזקת בזרועותיו של גבר. סיפרו לנו שהיא שהתה זמן ממושך ברכב סגור. היא היתה בהכרה, חמה למגע ועם סימנים קלים של מכת חום. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל פעולות קירור, ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה יציב".

עדכון (13:27): מהקריה הרפואית רמב"ם נמסר כי הסתיים הטיפול בתינוקת. ד"ר דנה מרום ממיון ילדים ברמב"ם: "התינוקת פונתה עם חום מעט גבוה אחרי פעולת קירור דחופה ומוצלחת של מד"א. היא עברה בדיקות מקיפות וטיפול והועברה למחלקת ילדים. אם היא היתה נשארת ברכב עוד זמן לא רב, היתה מתרחשת טרגדיה קשה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר