מתגייסים לקרבי (צילום: רמי שלוש)
מתגייסים לקרבי (צילום: רמי שלוש)

קרבי בגובה העיניים

ערב "קרבי על הבר" יתקיים בסוף חודש אוקטובר במועדון הביט ביוזמת צה"ל ובשיתוף עם עיריית חיפה. מועמדים לשירות ביטחון מוזמנים לשמוע על השירות הקרבי ולהציג שאלות למפקדים ביחידות מובחרות

פורסם בתאריך: 10.10.19 13:05

צה"ל יקיים מפגש עם בני נוער חיפאים לעידוד גיוס ליחידות קרביות תחת הכותרת "קרבי על הבר". המפגש, שייערך בשיתוף עם עיריית חיפה, יתקיים ב-31 באוקטובר בשעה 19:00 במועדון הביט.

בהודעה שהפיץ דובר צה"ל נכתב: "צה״ל מזמין לערב חד פעמי את בני הנוער לבר בחיפה כדי לשמוע כל מה שירצו על השירות הקרבי בגובה העיניים ממפקדים בכירים ועד ללוחמים בשטח. במפגש יספרו הלוחמים והמפקדים על השירות ביחידות הקרביות ויענו על כל השאלות והתהיות מפי המועמדים לשירות ביטחון".

 

 

בצה"ל מדגישים כי מטרותיו של המפגש הן להנגיש את היחידות הקרביות לבני הנוער לפני גיוסם לצה"ל, להעלות את המוטיבציה לשירות קרבי ולתת במה למפקדים וללוחמים לספר את סיפוריהם. באירוע אמורים להשתתף מפקד יחידת העילית יהל״ם (יחידת הנדסה למשימות מיוחדות השייכת לחיל הדסה קרבית) אל"מ מ', מפקד בית הספר להכשרות סיירת גולני רס"ן תומר גרינברג ומ"פ חי"ר גבולות רס"ן שירה כוכבי.

בצה"ל מציינים כי לאירוע הראשון של "קרבי על הבר" שקיים צה"ל בחודש יולי בתל אביב הגיעו 140 מועמדים לשירות ביטחון. באירוע זה השתתפו מפקדים בכירים ולוחמים בני העיר.

ההשתתפות במפגש מותנת ברישום מראש באתר האינטרנט "קרבי על הבר חיפה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר