מאגר ד.נ.א לכלבים? (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
מאגר ד.נ.א לכלבים? (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

חיפה במקום השני בארץ במספר הכלבים הרשומים בעיר

מנתונים שפרסמה רשות הצעירים עולה כי בשירות הווטרינרי העירוני רשומים 14,700 כלבים, ש-48 אחוז מהם הם כלבים מעורבים. הריכוז הגדול ביותר של כלבים - 45 אחוז מכלל הכלבים בחיפה - נמצא ברכס הכרמל ובנוה שאנן, ו-55 האחוזים הנותרים מתחלקים בין כל שכונות העיר האחרות

פורסם בתאריך: 28.10.19 18:09

חיפה מדורגת במקום השני בארץ במספר הכלבים הרשומים בשירות הווטרינרי העירוני עם 14,700 כלבים. במקום הראשון מדורגת תל אביב עם 32,000 כלבים רשומים, ובמקום השלישי ניצבת באר שבע עם 13,575 כלבים רשומים.

את הנתונים, אשר מתייחסים לשנת 2018, פרסמה רשות הצעירים חיפה בסיוע של השירות הווטרינרי העירוני. פרסום הנתונים הוא חלק מקמפיין שמנהלת רשות הצעירים בפייסבוק לעידוד אימוץ של כלבים. עוד מהנתונים עולה שהריכוז הגדול ביותר של כלבים – 45 אחוז מכלל הכלבים בחיפה – נמצא ברכס הכרמל ובנוה שאנן, ו-55 האחוזים הנותרים מתחלקים בין כל שכונות העיר האחרות.

 

 

48 אחוז מהכלבים בחיפה הם כלבים לא גזעיים (מעורבים). הגזע האהוב ביותר על תושבי העיר הוא הרועה הגרמני (שישה אחוזים), ואחריו הפודל והפינצ'ר (חמישה אחוזים לכל גזע), הגולדן רטריבר והלברדור (ארבעה אחוזים לכל גזע), והבוקסר והקוקר ספניאל (שני אחוזים לכל גזע). שאר הגזעים מהווים רק אחוז אחד או פחות מכל אוכלוסיית הכלבים בעיר.

עוד עולה מהנתונים כי מדי שנה מתבצעים בחיפה כ-10,000 חיסוני כלבת. בחיפה קיימים 12 גינות ופארקים לשחרור כלבים – בקרית אליעזר, בבת גלים, בנוה שאנן, ברמות רמז, ברמת אלון, ברוממה, בורדיה, ברמת אשכול, בהדר, בשער העלייה ובקרית חיים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חגי גוטמן

    בולישט קישקוש בריבוע זה לא מה אני רואה בשטח זה שרשומים זה לא אומר שכך הדבר

  2. הדס

    מעניין לדעת כמה פארקי כלבים יש בחיפה לעומת ערים אחרות. חבל שלא התייחסת לזה מכיוון שזו נקודה מאוד כואבת לבעלי כלבים בחיפה ונתון מעניין שצריך להיות על סדר היום של העיריה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר