תחנת גן האם של הכרמלית (צילום: ראובן כהן)
תחנת גן האם של הכרמלית (צילום: ראובן כהן)

הכרמלית תהיה סגורה בסוף השבוע לרגל בדיקה שנתית

בימים חמישי ושישי הכרמלית לא תפעל לרגל בדיקה כוללת, שנדרשת כדי לזכות באישור הפעלה מחודש מטעם משרד התחבורה. הבדיקה, שתיערך בפיקוח של מעבדה שוויצרית, תכלול את כל מערכות הכרמלית, כולל הכבלים ומערכות הבקרה. במוצאי שבת תיפתח הכרמלית מחדש

פורסם בתאריך: 29.10.19 10:28

בימים חמישי ושישי תהיה הכרמלית סגורה לציבור הנוסעים לרגל בדיקה שנתית. את הבדיקה יערוך צוות של עובדי הכרמלית בפיקוחה של מעבדה שווייצרית, והיא תתקיים בהתאם לתקנים האירופיים לפוניקולר – כלי תחבורה המונע באמצעות כבל. הנסיעה בכרמלית תתחדש במוצאי שבת.

הבדיקה האחרונה שנערכה לכרמלית התקיימה בחודש ספטמבר 2018, לפני פתיחתה המחודשת ולאחר השיפוץ והכנסת הקרונות החדשים. הבדיקה תכלול את כל מערכות הכרמלית, ובהן הכבלים ומערכות הבקרה. כמו כן ייבדקו עצירות ובלימות במשקל מקסימלי ונוהלי התחזוקה. הבדיקה נדרשת כדי לזכות באישור הפעלה מחודש מטעם משרד התחבורה.

 

 

מנכ"ל חברת הכרמלית אבישי הדר: "הכרמלית שומרת על רמת בטיחות גבוהה ביותר ומבצעת עבודות תחזוקה מונעת כדי לא להגיע למצב שבו יש שבר מכני שעלול לעצור את פעולתה. מדובר בטסט שנתי, ואנחנו מאמינים שציבור הנוסעים יקבל בהבנה את הדבר, שכן מדובר בבטיחותו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רכבלית

    גם לי יעשו טסטים מדי פעם. אבל כשאני אתקע ואתקלקל, לנוסעים לא יהיה לאן לברוח אלא אם הם טובים בצניחה חופשית.

  2. מה שחשוב לא נשאל

    האם יתוגברו קווי אוטובוס חלופיים?
    למישהו אכפת מנוסעי תחב"צ בחיפה?

  3. צפוני

    הכרמלית לא נוסעת בשבת ללא כל סיבה; הכרמלית הינה פונקולר ומופעלת כמעלית שבת ללא כל צורך בנהג. הנהג נמצא בכרמלית ליתר בטחון. השבתת הכרמלית ביום שבת גורמת למאות נסיעות ש"מחוללות את השבת". אין שום הגיון שמככר פריז אפשר לנסוע בשבת עם המטרונית אבל אי אפשר לנסוע עם הכרמלית.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר